• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402101309294
  • خبرنگار : 50182

استاندار کرمانشاه: 

نباید منتظر رسیدن «پول هنگفت» باشیم تا کار کنیم

نباید منتظر رسیدن «پول هنگفت» باشیم تا کار کنیم

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: اینکه فقط چشم انتظار باشیم پول هنگفتی از خارج از استان بیاید و بعد شروع به کار کنیم، هنر نیست. هنر مدیریت آن است که از فرصت‌های موجود، مشوق‌ها و ... برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

محمدطیب صحرایی، امروز (۱۳ دی) در نشست با معتمدان و بزرگان شهرستان هرسین با بیان اینکه صحبت بزرگان و معتمدان هرسین نباید تنها در حد درد دل باقی بماند، گفت: باید تلاش کرده و به پیشنهاد و گلایه و صحبت این بزرگان عمل شده و برای رفع مشکلات اقدام شود.

صحرایی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های داخلی و قوانین موجود برای رفع مشکلات، گفت: اگر منتظر بمانیم که بودجه هنگفتی از خارج استان بیاید تا بتوانیم طرح‌ها و پروژه‌ها را اجرا کنیم، چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، بنابراین برای رفع مشکلات استان باید از همه ظرفیت‌های موجود بهره بگیریم.

صحرایی افزود: یکی از شعارهای عمیق این دولت مردمی سازی است، بنابراین بیشتر از اعتباری که نیاز داریم از خارج استان بیاید، به اراده درونی و اهتمام عمومی نیاز داریم. به طور مثال برای رفع معضل بافتهای فرسوده، مشوق‌های جذاب و اثرگذاری وجود دارد که باید از این فرصت برای رفع معضل بافتهای فرسوده استفاده کرد.

صحرایی گفت: به واقع شهرهای استان باید با استفاده از فرصت‌های قانونی موجود مورد بازسازی و بهسازی قرار گیرند.

وی افزود: شهرستان هرسین درون بافت مرکزی خود فرصت‌های بسیاری دارد که می‌تواند کار خود را به پیش برده و مشکلات خود را رفع کند.

وی با بیان اینکه بهانه برای ناامیدی زیاد است، گفت: اگر چشم انتظار کسی باشیم که از بیرون از استان بیاید و پول بیاورد و آن موقع فکر انجام کار باشیم، هنر نیست. هنر و مدیریت آن است که بتوانیم از ظرفیت‌های موجود و فرصت‌هایی که داریم برای رفع مشکلات و انجام امور استفاده کنیم.

صحرایی خاطرنشان کرد: فرصت‌های قانونی، مجوزهای ساخت و ساز، معافیت‌ها، قیر رایگان و ...همه این‌ها می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات شهرستان یاری رسان باشد.

وقتی مشکلات بیشتر است ضرورت شرکت در انتخابات بیشتر می شود

علی شعبانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس گفت: همه باید بدانیم که هرچه مشکلات بیشتر باشد، نیاز به حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح بیشتر می‌شود.

شعبانی به جایگاه مجلس در توسعه کشور و رفع مشکلات اشاره کرد و افزود: قطعاً با انتخاب یک مجلس قوی بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد، بنابراین نیاز است که مردم در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند.

شعبانی گفت: تنها حضور در انتخابات کافی نیست، باید بلکه باید دقت کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم و مجلسی قوی رقم بزنیم تا از این طریق گام موثری برای حل مشکلات کشور برداشته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha