• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402101309401
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج:

سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد

سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را در تمام بلاد اسلامی زنده کرد.

سید علی ملک حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید قدس حاج قاسم سلیمانی افزود: باید ابعاد وجودی حاج قاسم سلیمانی را همرزمانش که در میدان رزم و خطوط مقدم و زمان مناجات شبانه اش کنار او بودند بیان کنند. شهید سلیمانی ذخیره الهی بود که در جنگ تحمیلی فرماندهی لشکر را به عهده داشت و در خطوط مقدم می جنگید و تا مرز شهادت پیش می رفت.

وی در مورد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ایشان پس از دوران دفاع مقدس در مبارزه با اشرار در استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان خواب و قرار نداشت تا این که فرماندهی سپاه قدس بیرون از استانها را به عهده گرفت. 

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اشاره به این که تمام طول عمر سردار شهید سلیمانی با برکت بود و پس از شهادت شان مکتب حاج قاسم را ارائه کردند، بیان کرد: بصیرت، زمان شناسی، ولایت پذیری و ولی شناسی از ویژگی های برجسته ی ایشان بود.

ملک حسینی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی محور مقاومت را نه تنها در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و یمن، بلکه در تمام بلاد اسلامی زنده کرد و امروز می بینیم که یک گروه اعتقادی کوچک کار بزرگی همچون طوفان الاقصی را انجام می دهند.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها یک فرمانده موفق، بلکه یک دیپلمات موفق نیز بود و با سران سیاسی دنیا بهترین ارتباط را برقرار می کرد. ایشان شخصیتی جامع و کامل و وحدت ساز بود و در داخل جزء هیچ کدام از دسته های سیاسی نبود و همه را زیر چتر ولایت فقیه می دید.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج عنوان کرد: ایشان شناخته بود که راز پیروزی انقلاب وحدت بوده و دشمن روی نابودی همین وحدت برنامه ریزی می کند از همین رو تمام تلاشش در داخل و خارج از کشور را بر وحدت جهان اسلام مصروف داشت.

ملک حسینی بیان کرد: ان شاءالله که مکتب حاج قاسم روشنی بخش راه مسئولان نظام باشد و ما را از این مکتب جدا نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha