• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402101309511
  • خبرنگار : 50441

نخستین گام بچه‌های فارس در جشنواره تئاتر منطقه‌ای

امیدواری کازرونی‌ها به اوج‌گیری در "جاده ابریشم"

امیدواری کازرونی‌ها به اوج‌گیری در "جاده ابریشم"

ایسنا/فارس هنرمندان کازرونی برای راهیابی به جشنواره فجر، صبح پنجشنبه روی صحنه می‌روند.

نمایش "روزهای اوج یک فوتبالیست محلی" به کارگردانی "علیرضا بازیار" یکی از چهار نمایش راه یافته از استان فارس به جشنواره تئاتر منطقه‌ای است. رویدادی که از صبح پنجشنبه، ۱۴ دی‌ماه با همین نمایش در شهر سمنان کلید می‌خورد.

علیرضا بازیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، حمایت مسئولان از گروه‌های اعزامی استان فارس را مطلوب توصیف کرد و گفت: این هفته تمامی گروه‌ها با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جلسه‌ای داشتند که طی آن، قول مساعدی از سوی مدیرکل برای حمایت، داده شد.

وی افزود: بخشی از کمک‌ها انجام شده و قرار شد در صورت مهیا بودن شرایط، حمایت‌های دیگری هم انجام شود. ضمن اینکه مسئولان شهرستان کازرون هم تا جایی که در توان داشتند، در کنارمان بودند.

کارگردان نمایش "روزهای اوج یک فوتبالیست محلی" درباره داستان مختصر این نمایش گفت: در نمایش ما، قصه زندگی یک پسربچه آبادانی روایت می‌شود که خانواده‌اش با شروع جنگ، مجبور به مهاجرت می‌شوند. آن‌ها در یکی از مدارس شیراز اسکان داده‌ می‌شوند و در این میان، پسربچه عاشق می‌شود و ادامه داستان حول این محور شکل می‌گیرد.

به گزارش ایسنا،  "روزهای اوج یک فوتبالیست محلی" به نویسندگی محمدعلی دستان از شهر فسا و کارگردانی علیرضا بازیار از کازرون توانست در جشنواره استانی، در چند بخش برگزیده و یا مورد تقدیر قرار گیرد.

از استان فارس سه نمایش دیگر نیز در جشنواره منطقه‌ای جاده ابریشم روی صحنه خواهند رفت. ابتدا روز جمعه نمایش "تاوان" به کارگردانی اصغر گروسی و سپس روز شنبه نیز نمایش "یک ماه و سه روز و ۲۴ ساعت" به کارگردانی شهرزاد بداغی و "ایلخونی" به کارگردانی آژمان بیژنی نسب، اجرا خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha