• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402101309580

جامعه مدرسین اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

جامعه مدرسین اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

ایسنا/قم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان این جنایت سبعانه و بزدلانه را نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی معرفی کرد.

 به گزارش ایسنا، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُوَما بَدَّلوا تَبدیلًا” (الأحزاب ۲۳)

اقدام تروریستی بمب گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هم وطنانمان شد موجب تألم و تأثر شدید گردید.

این جنایت سبعانه و بزدلانه نشانه‌ی آشکاری از کینه و دشمنی خباثت‌آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و مکتب شهید سلیمانی است.

این‌گونه جنایات که از سرپنجه خونین مزدوران خبیث و حقیر استکبار واقع شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند و نتیجه‌ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابش در قلوب ملت ایران ندارد.

یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی می‌داریم و به خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت داریم.

از تمام نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند.

“إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انتِقامٍ‌”

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha