• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402101309666
  • خبرنگار : 71659

دبیرکل نُجَباء: راه‎‌حل پایان کشتار مردم غزه،‌ تشدید حملات محور مقاومت به رژیم صهیونیستی است

دبیرکل نُجَباء: راه‎‌حل پایان کشتار مردم غزه،‌ تشدید حملات محور مقاومت به رژیم صهیونیستی است

دبیرکل نُجَباء عراق امروز در سخنانی به مناسبت چهارمین سالروز شهادت شهید حاج قاسم و ابومهدی الهمندس گفت که راه‎‌حل پایان کشتار مردم مظلوم غزه،‌ اول تشدید حملات محور مقاومت به رژیم منحوس صهیونیستی و دوم فشار مردمی و برپایی تظاهرات اعتراضی ملت‌های آزاده علیه حکام مرتجع، سازشگر و مستکبر است.

به گزارش ایسنا، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل نُجَباء عراق امروز چهارشنبه در سخنانی با تأکید بر لزوم تشدید حملات میدانی در حمایت از ملت فلسطین گفت: ملت‌‎های جهان باید بدانند که راه‌حل پایان کشتار مردم مظلوم و بی‎گناه غزه،‌ یک فرمول دو متغیره دارد: ۱- تشدید حملات محور مقاومت به رژیم منحوس صهیونیستی. ۲- فشار مردمی و برپایی تظاهرات اعتراضی ملت‌های آزاده علیه حکام مرتجع، سازشگر و مستکبر.

دبیرکل نجباء که در مراسم سالروز شهادت سهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرمانشان در تهران سخنرانی می‌کرد، افزود: رژیم‌های سازشکار منطقه بدانند که ننگ جهان عرب و مایه سرافکندگی اسلام و قرآن هستند. سازش فقط برقراری روابط با اسرائیل نیست. سکوت دیپلماتیک و اظهارات نمایشی نیز در چارچوب سازش و تسلیم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای طوفان الاقصی تا امروز بیش از ۱۰۰ عملیات موفق از عراق و سوریه گرفته تا عمق خاک اشغالی فلسطین را فرماندهی کرده‌ایم. ما به کار خود ادامه خواهیم داد و شهرک‌های صهیونیستی در سراسر فلسطین را به آتش خواهیم کشید.

شیخ اکرم الکعبی افزود: مقاومت عراق برای استفاده از جدیدترین سلاح‌ها، موشک‌ها و پهپادها کاملا آماده است. ما تحولات میدانی فلسطین را به‌طور دقیق دنبال می‌کنیم و با برادران مجاهد در محور مقاومت، ارتباط و گفت‌وگوی مستمر داریم.

دبیرکل جنبش النجباء در ادامه گفت: به شما مژده می‌دهم که جبهه بین‌المللی مقاومت هیچ‌گاه به اندازه امروز متحد، منسجم، قوی، هماهنگ و مبتکر نبوده است.

 وی در پایان از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای (دام ظله) تشکر و قدردانی کرد و گفت: مقام معظم رهبری در حمایت از عراق طی جنگ علیه تروریسمِ دست‌پرورده آمریکا که جهان به دو گروه تماشاگر و حامی تروریسم تقسیم شده بود، موضعی افتخارآمیز داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha