• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101409728
  • منبع : نمایندگی سمنان

سمنان سومین استان کشور در کاهش نرخ تورم اعلام شد

سمنان سومین استان کشور در کاهش نرخ تورم اعلام شد

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از ثبت روند کاهشی نرخ تورم در استان سمنان خبر داد و گفت: روند کاهشی تورم در استان یکی از دستاوردهای ارزنده است و استان سمنان به عنوان سومین استان کشور در کاهش نرخ تورم معرفی شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه ۱۳ دی در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به موفقیت استان در طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: فعالسازی و اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن در استان، زمینه و فرصت های شغلی بیشتری را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: استان سمنان با کسب ۶۶.۱ درصد تحقق پیشرفت پروژه های عمرانی احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بعنوان دومین استان موفق و پیشتاز کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن معرفی گردید.‌

 استاندار سمنان گفت: بحث اختصاص زمین برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت در سطح استان با قید فوریت بررسی و تعیین تکلیف و روند پیگیری و اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان نیز تسریع گردد.

وی همچنین در نشست تبیینی با مدیران روابط عمومی گفت: مدیران روابط عمومی ها در راستای امید آفرینی گام بردارند.

استاندار سمنان گفت:در بحث اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردها و اقدامات صورت گرفته، تلاش شود تا در راستای تحقق حضور حداکثری و قوی در بحث انتخابات پیش رو، امید آفرینی و افزایش رضایتمندی، نقاط قوت و برجسته بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی، خط مقدم تبیین، اقناع سازی، افزایش رضایتمندی و امیدآفرینی هستند.

وی ادامه داد: مدیری موفق است که بهترین، توانمندترین، خلاقترین و کنجکاوترین نیروی مجموعه را به عنوان مسئول روابط عمومی دستگاه اجرایی انتخاب کند.

هاشمی تاکید کرد: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان جامعه هدف بسیار گسترده و مختلفی دارند، لذا ضرورت دارد در راستای دستیابی به حضور و مشارکت مطلوب در انتخابات، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ویژه از اقدامات انجام شده و دستاوردهای به دست آمده توسط دولت، در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کار جهادی و شبانه روزی و عمل به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به حرف میسر و محقق نمی شود، بلکه باید به صورت میدانی و مستمر پای کار بوده و به منطور ارائه خدمت مطلوبتر به مردم در سرتاسر استان، کوشید.

وی  تصریح کرد: استان سمنان در اکثر موضوعات عمرانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه ها در رتبه های شاخص و جایگاه برتر کشور قرار دارد که ضرورت دارد تا در بحث مشارکت قوی و حداکثری و عمل به فرامین مقام معظم رهبری نیز بیش از پیش تلاش کرده و اهتمام داشته باشیم.

استاندار سمنان گفت: رقابت سالم و با نشاط، امنیت به معنای واقعی کلمه و سلامت، ۳ مولفه اساسی و اصلی برای تحقق مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha