• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۲:۱۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101409730
  • منبع : نمایندگی سمنان

امام جمعه و استاندار سمنان در پیام مشترکی:

دشمنان حتی از زائران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند

دشمنان حتی از زائران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند

ایسنا/سمنان  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان با انتشار پیام مشترکی ضمن محکومیت فاجعه تروریستی کرمان، شهادت جمعی از هم‌وطنان ارجمندمان در این حادثه را تسلیت گفتند. 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، عملیات تروریستی در کرمان را محکوم و تاکید کردند: این جنایت نشان داد که دشمنان حتی از زائران سردار سرافراز جبهه مقاومت هراس دارند.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

 در چهارمین سالروز شهادت قهرمان ملی ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، حادثه تروریستی و کور دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی که حتی از دوستداران و زائران سردار سرافراز جبهه مقاومت نیز هراس دارند، موجی از غم و اندوه را بر دلهای ملت بزرگ ایران جاری ساخت و تمامی آزادی خواهان و استقلال طلبان را به سوگ نشاند. 

 شکی نیست که قطره قطره ی خون پاک این شهیدان در رویشی اعجاز برانگیز، به سیلی بنیان کن و ویرانگر تبدیل خواهد شد و بساط ظلم و استبداد و ستم را در هم خواهد پیچید و البته آن روز دیر نخواهد بود. 

 آمریکای جنایتکار و رژیم تروریست و غاصب صهیونیستی بدانند که به خاک و خون کشیدن دهها انسان بی گناه از زن و کودک و پیر و جوان نه تنها بیش از پیش بر حقانیت و اهداف نورانی و جهان شمول این انقلاب ، مُهر تایید خواهد زد، بلکه هر لحظه چهره ی کثیف و منحوس جنایتکاران و فریب خوردگان و تروریست‌های وابسته به دشمنان این ملت را برای جهانیان هویدا و مشهود خواهد ساخت.  

 به فرموده‌ی ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مد ظله العالی» بر این باوریم که پویشگران صراط حق و رهپویان راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای والامقام، تا لحظه‌ی گرفتن انتقام از این سفّاکان و خونخواران تاریخ، آرام نخواهند نشست و انتقام خونهای به ناحق ریخته این حادثه ، به یاری خداوند قهار و به دست فرزندان رشید این مرز و بوم ستانده خواهد شد.‌

 اینجانبان ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و وحشیانه، شهادت جمعی از هم وطنان عزیز در این واقعه دردناک را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و آحاد ملت ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و با آرزوی علو درجات برای شهدای مظلوم این حادثه و شفای عاجل تمامی مصدومان و مجروحان، صبر و اجر از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان مسئلت می نماییم. 

مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha