• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۱
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402101409749
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

مردم سیستان و بلوچستان عملیات تروریستی کرمان را محکوم کردند

مردم سیستان و بلوچستان عملیات تروریستی کرمان را محکوم کردند

ایسنا/سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف عملیات تروریستی کرمان را محکوم کردند.

حادثه تاسف‌بار تروریستیِ در مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دلها که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیز و بیگناه گردید، موجب تاثر همگان و ملت شهید سیستان و بلوچستان شد.

عرب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، در پی به شهادت رسیدن شماری از هموطنان در کرمان، ضمن صدور پیام تسلیت این حادثه تروریستی را محکوم‌ کرد.

مردم ولایت مدار چابهار نیز شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفتند و این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

سازمان دانش آموزی استان نیز در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام صادر کرد.

امام‌ جماعت مسجد مکی اهل سنت زاهدان نیز با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی آمده است:حادثه تروریستی در کرمان که منجر به شهادت ده‌ها تن و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، بسیار تکان‌دهنده بود.

این بیانیه می افزاید: بنده این عملیات تروریستی را به شدت محکوم می‎کنم. برای شهدای این حادثه رفع درجات، برای مجروحان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر را از بارگاه الهی مسئلت دارم.

مردم دلگان نیز این حادثه را محکوم کردند و فرماندار دلگان گفت : امریکا و اسرائیل و سرکردگانشان با هدف ایجاد نا امنی و ضربه زدن به وحدت و یکپارچگی مردم جهت رسیدن به اهداف ننگینشان دست به اقدامات و جنایت های زیادی می زنند.

سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر نوک آباد نیز جنایت هولناک کرمان را محکوم کردند.

فرماندار و امام جمعه زهک نیز طی بیانیه ای اقدام تروریستی کرمان را محکوم کردند.

علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان نیز در پی حادثه تروریستی کرمان پیام تسلیت و محکومیت صادر کرد.

جامعه مداحان استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در گلزار شهدای کرمان را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت کردند.

مردم شهید پرور هامون هم شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفتند و این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha