• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402101409847
  • خبرنگار : 71560

بیگی نژاد: اتحاد و انتقام صدای یک دست ملت ایران است

بیگی نژاد: اتحاد و انتقام صدای یک دست ملت ایران است

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز مجلس، دولت و مردم یکصدا شعار اتحاد و انتقام سر داده و آمریکا و اسرائیل نیز باید بدانند که دیگر شیوه فرار رو به جلو آنان کهنه شده است.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز چهارشنبه در کرمان، بیان کرد: بعد از حمله ای که در سیستان و بلوچستان به مقر نیروی انتظامی صورت گرفت، بعد از حمله هکری به جایگاه های سوخت و بعد از اینکه شهید رضی موسوی را به شهادت رساندند اکنون نیز به این جنایات دست زدند تا در کشور ناامنی ایجاد  کنند.  هدف از این اقدامات ایجاد ناامنی در داخل کشور است.

وی در ادامه اظهار کرد: تلاش دشمن بر این است تا در اقصی نقاط کشور ناامنی ایجاد کند. در پاسخ به این جنایات مردم، مسئولان، دولت و مجلس باید یکصدا شعار اتحاد و انتقام را سردهند. باید در داخل کشور اتحاد داشته و یک انتقام درست و حسابی از دشمن بگیریم. داغی که بر روی دل مردم ایران گذاشتند باید با برخورد جدی مواجه شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر کس صدای غیر از اتحاد و انتقام سر دهد جای منطقی ندارد. شبکه ای در داخل کشور حتما فعال خواهد شد تا اتحاد و انتقام را خدشه دار کند. اما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد. آمریکایی‌ها گفتند ما قطعا در این حادثه نقشی نداشتیم. در ادامه هم گفتند گمان ما این است که اسرائیلی ها نیز این کار را نکردند. این واکنش عین همان واکنشی است که بیمارستانی را در غزه زدند و بعد آمریکایی ها گفتند بعید است اسرائیلی‌ها این کار را کرده باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: این رفتارها دیگر کهنه شده است. از کره مریخ آمدند این جنایت را انجام دادند؟ عامل ناامنی در منطقه آمریکا و اسرائیل است. هرکسی بخواهد ناامنی ایجاد کند قطعا یک سرش به شما وصل است. این فرار رو به جلو است. اسرائیلی‌ها حتما در این جنایت دست داشتند. آمریکایی‌ها نیز با واسطه دست داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha