• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101409856
  • خبرنگار : 50652

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان عنوان کرد:

خون شهدای کرمان، قطعا عمر رژیم اشغالگر را کوتاه می‌کند

خون شهدای کرمان، قطعا عمر رژیم اشغالگر را کوتاه می‌کند

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی دیروز در کرمان بیان کرد: با این اقدام زبونی و حقارت دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی مشخص و به همگان ثابت شد.

سید علی مهاجر در گفت و گو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه و آرزوی صحت و سلامتی برای مجروحین با اشاره به اینکه دشمن حتی چشم دیدن زائران و دلداگان شهید حاج قاسم سلیمانی در سالگرد او را ندارد، افزود: حتما و قطعا خون پاک شهدای حادثه تروریستی کرمان عمر رژیم اشغالگر و آمریکای جنایتکار را کوتاه تر می‌­کند.

وی با تاکید بر جمله امام راحل(ره) در ترورهای دهه ۶۰، گفت: بر طبق جمله «بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می‌شود» دشن باید بداند اتفاقی که دیروز حادث شد قطعا سبب انسجام، اتحاد و یکپارچگی بیشتر مردم و افزایش خشم آن‌ها نسبت به دشمنان می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به واژه «جنگ ترکیبی» در فرمایشات گوهر بار مقام معظم رهبری، افزود: بار دیگر و با این اقدام شنیع رژیم صفاک و همچنین منافقین کوردل نشان دادند که ما باید هوشیاری خود را حفظ کرده و این هوشیاری در دل انسجام و اتحاد خود را نمایان می‌کند.

مهاجر با بیان اینکه شب گذشته مردم گرگان به صورت کاملا خودجوش جهت محکومیت این اقدام تروریستی تجمع کردند، توضیح داد: این حرکت نشان داد مردم ما دارای هوشیاری و بصیرتی ستودنی بوده و در بزنگاه‌ها با حضور پررنگ خود نمایشی از اقتدار و همبستگی ملی را به تصویر می‌کشند.

وی با اشاره به اینکه ما ملت امام حسین بوده و پای مکتب امام حسین قد کشیده ایم، گفت: اگر بازهم خدایی ناکرده حوادثی جهت انشقاق و عقب‌نشینی مردم از آرمان‌ها توسط دشمنان اتفاق بیفتد، ملت ما آنقدر بیداری داشته و از این قبیل حرکات منزجر است که انسجام خود را به بهترین شکل به تصویر بکشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تاکید بر توجه به کلید واژه هایی مهم در پیام دیشب رهبری معظم به زائرین، مردم ایران اسلامی و مشخصا کرمانی‌ها، افزود: ارادت مردم به جایگاه ولایت اثبات شده و راهبری های ایشان مسیر را برای ما روشن می‌سازد.

مهاجر با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری «جنایتکاران سنگدل که نتوانستند عشق و شور مردم به مزار سردارشان را تحمل کنند»، ادامه داد: باید دقت کرد ایشان در پیامشان عنوان کرده اند که دشمن بداند سربازان راه روشن سلیمانی این قبیل اقدامات را تحمل نکرده و این پیامی است برای ملت ایران و جبهه مقاومت و مهر تاییدی مجدد بر اینکه رژیم صهیونیستی پایدار نبوده و ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم جهت هوشیاری، بصیرت و صبوری در بزنگاه‌ها، عنوان کرد: مردم ما به تعبیر حاج قاسم تهدید ها را تبدیل به فرصت کرده و این حادثه تلخ دوباره فرصتی است که مردم نشان دهند هوشیار و گوش به فرمان رهبری پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، به ویژه در فرصت هایی از قبیل انتخابات پیش رو که مردم و نخبگان با ظرفیت هایی که دارند همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha