• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402101410016
  • منبع : نمایندگی اردبیل

در هشتمین جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل؛

۳۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شد

۳۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شد

ایسنا/اردبیل همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی هشتمین جشن گلریزان بانوان خیر مرکز استان اردبیل برگزار و ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد آزاد شد.

به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان اردبیل، همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) “روز مادر ، روز زن” و بزرگداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هشتمین جشن گلریزان بانوان خیر مرکز استان اردبیل با حضور مسئولین و جمعی از بانوان خیر استان با مشارکت بسیج جامعه زنان و نواحی حضرت عباس علیه السلام در سالن ولایت سپاه اردبیل برگزار شد.

در سال جاری ۷ بانوی زندانی آزاد شده است

حجت الاسلام حسین کثیر لو رئیس کل دادگستری و رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سال روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به ذکر فضایل اخلاقی و شخصیتی و سیره زندگی آن حضرت  پرداخت و او را اسوه و الگوی ماندگار برای تمامی زنان دانست.

کثیرلو افزود: مکتب حضرت زهرا (س) مسؤولیت پذیری در جامعه و انجام وظایف به صورت درست وهمچنین موجب توسعه فردی و پیشرفت و ترقی کشور در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی و غیره می شود.

رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در این جشن با قدردانی از جامعه بانوان خیر استان که با کمک های خود موجبات آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و نیازمند را از زندان های استان فراهم می کنند، گفت: امروز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و گرامی داشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، زمینه آزادی ۳۰ تَن از محکومان مالی جرایم غیر عمد از زندان های استان با مبلغ محکومیت ۴۵ میلیارد تومان فراهم شد.

کثیرلو گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۱۸۱ زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان با مبلغ محکومیت ۲۳۵ میلیارد تومان از زندان های استان آزاد شدند که از این تعداد ۷ تن بانو بوده‌اند.

گفتنی است، هشتمین جشن گلریزان بانوان بسیجی خیر استان اردبیل با حضور گسترده بانوان خیر، کودکان و نوجوانان همراه بود و مبلغ ۸۲ میلیون تومان و یک عدد انگشتر طلا توسط خیرین برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به ستاد مردمی دیه استان کمک شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha