• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402101410020
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نسل‌کشی جزو ذات رژیم صهیونیستی است‌/ سازمان سیاه و موساد عاملان حادثه تروریستی کرمان

نسل‌کشی جزو ذات رژیم صهیونیستی است‌/ سازمان سیاه و موساد عاملان حادثه تروریستی کرمان

ایسنا/اصفهان رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نسل‌کشی و وحشی‌گری جزو ذات رژیم صهیونیستی است‌ و اگر سیاست‌های خبیثانه و ددمنشانه این رژیم جعلی تداوم پیدا کند، این نسل کشی‌ها و وحشی‌گری‌ها ادامه خواهد داشت. 

به گزارش ایسنا از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، صبح امروز پنج‌شنبه، ۱۴ دی‌ماه در مراسم گرامیداشت چهارمین سال شهادت سردار سلیمانی و هجدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و هم‌چنین بزرگداشت شهادت سیدرضی موسوی و شهدای حادثه تروریستی کرمان که در گلستان شهدای اصفهان، برگزار شد، با اشاره به حادثه دیروز که در کرمان اتفاق افتاد و باعث به شهادت رسیدن حدود صد نفر و مجروحیت ده‌ها نفر از مردم شد، اظهار کرد: پشت صحنه حادثه کرمان‌، سازمان‌های جاسوسی موساد و سیا است و قطعا این جنایات از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه هدف صهیونیست‌ها نابودی جهان اسلام است و یهودیان صهیونیسم برای استیلا بر جهان اسلام تلاش‌های زیادی داشته‌اند، افزود: صهیونیست‌ها در قالب جنگ‌های صلیبی تلاش کردند بیت المقدس را اشغال کنند، با اینکه چهار دهه، بیت‌المقدس در اشغال نیروهای صلیبی بود و در این برهه قتل عام‌ها و نسل‌کشی‌های زیاری را مرتکب شدند، ولی در نهایت در برابر مسلمانان شکست خوردند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: نسل کشی و وحشی‌گری جزو ذات رژیم صهیونیستی است‌ و اگر سیاست‌های خبیثانه و ددمنشانه این رژیم جعلی تداوم پیدا کند، این نسل کشی‌ها و وحشی‌گری‌ها ادامه خواهد داشت. 

سلیمانی تصریح کرد: صهیونیست‌ها به دنبال تحریف تورات و تاریخ جهان هستند و تلاش می‌کنند جهان اسلام در تسخیر صهیونیست‌ها قرار گیرد. 

وی به مهاجرت صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: این مهاجران حتی پنج درصد یهودی بومی فلسطین را نادیده گرفتند و خودشان با همکاری انگلیسی‌ها ارتش تشکیل دادند، شکل‌گیری این ارتش باعث قتل عام مسلمانان شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل گروه‌های مقاومت و تاثیرپذی آن‌ها از انقلاب اسلامی، گفت: دفاع مقدس، باعث شکل‌گیری حزب الله لبنان و سایر گروه‌ها و هسته‌های مقاومت شد. 

 سلیمانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با هدف نابودی حماس وارد غزه شده بود، ولی اکنون در رسیدن به این هدف خود ناکام شد و وقتی دید در رسیدن به این هدف راه به جایی نمی‌برد، اعلام کرد که نیروهای خود را از غزه خارج می‌کند و به ضربات هدفمند روی می‌آورد، لذا برهمین اساس امروز شاهد ترور شهید سید رضی موسوی، صالح العاروری و امثال ایشان هستیم.

وی با بیان اینکه خون مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان، صفحات درخشانی را برای ملت ایران رقم می‌زند، گفت: نیاز امروز جامعه ما جهاد تبیین است، زیرا جهاد تبیین راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha