• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402101410103
  • خبرنگار : 50627

اولین ‌دادواره مجمع مطالبه‌گران مردمی آذربایجان شرقی برگزار شد

اولین ‌دادواره مجمع مطالبه‌گران مردمی آذربایجان شرقی برگزار شد

ایسنا/آذربایجان شرقی اولین ‌دادواره مجمع مطالبه‌گران مردمی آذربایجان شرقی با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار معلم تبریز برگزار شد.

علیرضا بابایی، معاون تشکیلات و بازرسی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله اعظم (عج)  روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه در این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، به اهمیت همکاری و همیاری مردم در مبارزه با فساد تاکید کرد و افزود: متاسفانه مجمع مطالبه‌گران مردمی آذربایجان شرقی با توجه به موانعی که وجود داشت به عنوان آخرین استان تشکیل شد.

وی به فعالیت های فرهنگی قرارگاه بقیه‌الله اشاره کرد و افزود: در جبهه فرهنگی انقلاب سازمان سینمایی اوج، سازمان سراج و نهضت اجتماعی جوانان، مشعل یک مجموعه فرهنگی بزرگ هستند که در کنار این ها نیز مجمع مطالبه‌گران مردمی ایفای نقش می‌کند.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های مطالبه گری فرهنگی می‌توان به برنامه دادرسان که در ۸۷ قسمت پخش شده، برنامه ثریا، جهان‌آرا و گرانیکا در شبکه های مختلف صداوسیما اشاره کرد و در این راستا نیز امیدواریم خبرگزاری دادرسانه به‌زودی تشکیل شود.

بابایی، به کادرسازی و شبکه سازی در مجامع شهرستانی تاکید کرد و افزود: باید در هر یک از شهرستان ها افراد با ظرفیت یابی، ظرفیت سازی، توانمند سازی، برگزاری گرده های گفتمانی نیرو های متخصص را تربیت و پرورش دهند.

محمد رحمانی، دییر مجمع مطالبه‌گران آذربایجان شرقی نیز در این مراسم تصریح کرد: مجمع مطالبه‌گران مردمی آذربایجان شرقی در خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف حمایت، بستر و زمینه‌سازی و مشارکت مردم در مطالبه گری تشکیل شد که متشکل از ۱۶ مجمع شهرستانی در استان می‌باشد.

شایان ذکر است که در اولین دادواره مجمع مطالبه‌گران استان، دبیران مجامع شهرستانی به ذکر مشکلات، مسائل و تجارب مطالبه‌گری خود پرداختند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha