• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402101410111
  • خبرنگار : 50038

" مکتب حاج قاسم" هرگز کم اثر نشده و نمی شود

" مکتب حاج قاسم" هرگز کم اثر نشده و نمی شود

ایسنا/همدان بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر در خصوص حادثه تروریستی سیزدهم دی ماه ۱۴۰۲ کرمان، بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایسنا؛ در متن این بیانیه آمده است:

سوره نحل،آیه ۸۵:" وَإِذَا رَأَی الَّذِینَ ظَلَمُوا الْعَذَابَ فَلَا یُخَفَّفُ عَنْهُمْ وَلَا هُمْ یُنْظَرُونَ"؛ "و روزی که ستمکاران عذاب خدا را به چشم ببینند دیگر نه تخفیف عذاب و نه مهلت (آسایش) خواهند یافت."

عملیات تروریستی دشمنان اسلام و ایران در به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی دفاع و زائران آرامگاه شهید والامقام قاسم سلیمانی در آستانه سالگرد به شهادت رسیدن ایشان، داغی دیگر بر دل‌های مومنان و انگیزه ای نو برای ضربه ای متقابل و انتقامی سخت افزود،  کوته بینان کوردل فکر کرده اند که با به شهادت رساندن ۱۰۳ بی گناه در راه مزار شهید سلیمانی می توانند ترس و نگرانی را در قلوب مؤمنان رسوخ دهند ولی حقا که کور خوانده اند.

" مکتب حاج قاسم" که میلیون ها آزاده را به شهر شهیدپرور کرمان می کشاند با بمب‌گذاری و اعمال تروریستی بزدلانه محو و کم اثر نشده و نمی شود ، شهید سلیمانی راه و مسیر شکست باطل را به جهان نمایان کردند که اکنون هزاران سلیمانی دیگر در حال پیمودن آن هستند.

دست‌های پشت پرده و مسبب این جنایت  نابخشودنی بهتر است که بدانند ایران و ایرانی در طول تاریخ هیچ‌گاه کشتار بزدلانه مظلومان عالم به دست ظالمان خونخوار را فراموش نکرده و نبخشیده اند، بلکه دست به دست هم داده و  قوی‌تر از گذشته برای برقراری عدالت و انتقام خون ریخته شده، جنگیده اند تا عذاب و عدالت الهی را بر ستمکاران و بدخواهان این کره خاکی آشکار کنند.

جنایتکاران و ستمگران در تمام دنیا بدانند که این فقط بخشی از برقراری عدالت است و عدالت نهایی با ظهور امام موعود بر همه مسببان کوچک و بزرگ چنین جنایاتی اعمال می‌شود و خون ناحق هیچ‌گاه بر زمین خشک نمی‌شود مگر با قیام ولی عصر (عج).

بسیج دانشجویی دانشگاه ملایر با محکومیت این اقدام تروریستی با شدیدترین لحن و همدلی با خانواده شهدای پرکشیده به آسمان، از تمامی مسئولین ذی صلاح تقاضا دارد که عامل یا عاملان این عملیات تروریستی را هرچه سریع‌تر شناسایی، دستگیری و به سزای اعمال نابخشودنی خود برسانند. امید است که با هوشیاری بیشتر و اقدامات قاطع تر از وقوع چنین رخدادهای دردناکی برای ملت مقاوم ایران در آینده جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha