• پنجشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101410248
  • خبرنگار : 50652

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به حادثه تروریستی کرمان:

علت ماندگاری انقلاب همین خون‌های پاک است

علت ماندگاری انقلاب همین خون‌های پاک است

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان حتما با برنامه ریزی بوده، توضیح داد: ملتهب کردن جو داخلی کشور و فضای عمومی جامعه جزو اصلی ترین برنامه این عملیات تروریستی است.

سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه پنجشنبه در تجمع مردمی محکومیت حادثه تروریستی کرمان در امامزاده عبدالله(ع) گرگان، با اشاره به اینکه بسیاری از افرادی که در این حاثه تروریستی به شهادت رسیدند نه تنها امام را ندیده بلکه شهید سلیمانی را نیز ندیده بودند، اظهارکرد: این خون ها در جامعه ما می‌جوشد، گسترش پیدا می‌کند و روح های خسته را بیدار و انسان ها را به دنیا و اخرت امیدوار می‌کند؛ این به ثمر نشستن خون شهدای ماست.
وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که خون سردار سلیمانی خطرناک تر  از خود ایشان است، افزود: اگر می‌دانستند که خون او چنین رستاخیزی را ایجاد می‌کند هرگز دست به چنین کاری نمی‌زدند چرا که مبارز اصلی با نظام تروریستی و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی بود.
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان این حادثه را برای ملت ایران بسیار تلخ و ناگوار عنوان کرد و گفت: در شرایطی که مردم ما  و دوست‌داران اهل بیت میلاد با سرسعادت ام ابیها و امام خمینی را جشن گرفته بودند این حادثه بسیار ناگوار کام آن‌ها را تلخ کرد.
ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه پرچم دار مبارزه با تکویر و تروریسم شهید سلیمانی بوده است، توضیح داد:  قطعا عاملین و آمرین اصلی این عمل ناجوانمردانه و پست ترین عملیات تروریستی که منطق استکبار جهانی و حکومت های شیطانی است که به مردم بی دفاع و بی گناه و بی صلاح حمله شده شود به سزای عمل خود خواهند رسید.
وی با بیان اینکه در طول دوران انقلاب اسلامی ما شاهد چنین صحنه هایی بودیم و 17 هزار نفر از جوانان این مملکت به دست منافقین و تروریستان به شهادت رسیده اند، عنوان کرد: در یک روز 72 تن از بهترین یاران امام را گرفتند و امام در جواب فرمودند «بکشید ملت ما را، ملت ما بیدار تر می‌شوند» و اسلام به برکت همین خون ها به اینجا رسیده است.
فرمانده سپاه نینوای استان گلستان خون سیدالشهدا را دلیل ماندگاری اسلام دانست و گفت: اگر این خون های پاک، خون های به ناحق ریخته شده جوانان انقلاب اسلامی از بدو انقلاب تا به الان نبود این درخت تنومند انقلاب اسلامی شکل نمیکرفت؛ علت ماندگاری انقلاب همین خون های پاک است.
ملک شاهکویی با بیان اینکه این حادثه تروریستی حتما با برنامه ریزی بوده، توضیح داد: ملتهب کردن جو داخلی کشور و فضای عمومی جامعه جز اصلی ترین برنامه عملیات تروریستی است به عبارتی هدف این است که امنیت عینی و ذهنی جامعه را مختل کرده و برای مردم درگیری ذهنی ایجاد کنند.

حاملان حادثه تروریستی باید منتظر سیلی سخت باشند

وی افزود: ۱۵ کشور همسایه مرزی ما هستند و در تمام این کشورها موساد و آمریکا حضور دارند و عملیات کور از آنجا انجام می شود ولی حادثه کرمان سخت و سنگین بود و عاملان آن منتظر سیلی سخت باشند.

وی با تاکید بر اینکه تجربه ما نشان داده هرجایی که خون مظلوم ریخته شده ریشه در رژیم کودک کش و شیطان بزرگ دارد و عوامل اصلی این عملیات اصلی تروریستی بدون شک ریشه در امریکا و اسرائیل داشته است، عنوان کرد: آنها می‌خواهند با این کار انتخابات ۱۴۰۲ را زیر سوال ببرند تا کشور را نا امن معرفی کرده و شکست اقتدار جمهوری اسلامی را القا کنند، این در حالی است که  اقتدار جمهوری اسلامی مردمی هستند که در تمام بزنگاه ها حضور گسترده داشته اند. 

انتها پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha