• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402101510312
  • خبرنگار : 50184

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه:

فعالیت‌های تورگردانی در کرمانشاه باید افزایش یابد

فعالیت‌های تورگردانی در کرمانشاه باید افزایش یابد

ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند.

وحید امیری در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: صنعت گردشگری محور توسعه استان کرمانشاه است و فعالان در این حوزه باید نقش آفرینی مناسبی در این خصوص داشته باشند. 

 وی افزود: ارائه خدمات مناسب، افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت گردشگران قطعا اثرگذارترین موضوع در رونق گردشگری استان است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان با اشاره به اهمیت نقش دفاتر خدمات مسافرتی در رونق گردشگری استان، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند. 

وی افزود: ضرورت اجرای دقیق قوانین و مقررات و عمل به تعهدات در کنار ارائه خدمات مناسب رضایت گردشگران و افزایش اعتماد به این دفاتر را به دنبال دارد و رعایت این مسائل گردشگران ورودی به استان را افزایش می‌دهد.

امیری تصریح کرد: باید با تقویت حس اعتماد بخشی و  افزایش سطح رضایتمندی از رفتارهای مخرب برای گردشگری استان پرهیز کنیم.  

وی با بیان اینکه نگاه ما به دفاتر خدمات مسافرتی حمایت محور است، تاکید کرد: در کنار این حمایت‌ها دفاتر و سایر تاسیسات حوزه گردشگری باید بدانند الزام به رعایت قوانین و مقررات مصوب مورد تاکید است و در این مسیر از حقوق گردشگران دفاع می‌کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه، افزود: رسیدگی سریع و با رعایت اصل انصاف و بی‌طرفی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی برای بهبود عملکرد این دفاتر و افزایش اعتماد سازی برای مردم بسیار مفید است. 

امیری در پایان اظهار کرد: جلب رضایت گردشگران و مسافران برای ما در اولویت قرار دارد و دفاتر خدمات مسافرتی استان باید با عمل به تعهدات خود از بروز شکایات و نارضایتی احتمالی جلوگیری کنند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی میراث، در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت دارند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha