• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101510323
  • خبرنگار : 50175

استاندار لرستان:

گزینش‌گران از پیامبران، امامان و شهدا الهام بگیرند

گزینش‌گران از پیامبران، امامان و شهدا الهام بگیرند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: گزینش‌گران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند.

فرهاد زیویار شامگاه ۱۴ دی‌ماه در گردهمایی گزینشگران لرستان که به مناسبت سالروز تأسیس گزینش برگزار شد، ضمن محکوم‌ کردن حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی و تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان به ملت ایران اسلامی، اظهار کرد: همه ما مرهون چراغ راهی هستیم که شهدا بالاخص شهید سردار سلیمانی برای‌مان روشن کرده‌اند.

وی تصریح کرد: امروز ملت ایران و هر انسان آزاده‌ای عزادار شهادت هم‌وطنان در اقدام تروریستی دشمنان اسلام در گلزار شهدای کرمان است.

استاندار لرستان با اشاره به دشواری و اهمیت گزینش و با بیان اینکه انبیاء، ائمه و شهدا برگزیدگان و گزینش‌شدگان الهی هستند، افزود: گزینشگران ما در امر گزینش افراد، باید از پیامبران، امامان و شهدا الهام و سرمشق بگیرند، مقتدای همه در کار باید امام علی علیه‌السلام باشد تا افراد نیکو، شایسته و توانمند انتخاب شوند.

زیویار خاطرنشان کرد: این جایگاه حساس فلسفه وجودی دارد که در کتب الهی، احادیث و همچنین مورد تأکید امام راحل در اوایل انقلاب اسلامی بود که توسط ایشان فرمان تاریخی راه‌اندازی این تشکیلات صادر شد.

وی اضافه کرد: این تشکیلات به‌منظور بهره‌گیری از ابزار و فضای مناسب در جهت استفاده و جذب نیروهای متعهد، شایسته و متخصص برای ایجاد تحول اساسی در سیستم اداری و خدمت‌گزاری به خلق خدا تأسیس شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه حلقه‌های اندیشه‌ورز باید سازوکارهای مناسب و مهم را در انتصابات و به‌کارگیری افراد شایسته و توانمند در سیستم‌های اداری مورد توجه قرار دهند، افزود: موانع و مشکلات باید مطرح و بررسی شود تا در جهت بهتر شدن اقدام کرد.

زیویار به تأثیر گزینشگران در شایسته‌سالاری و عدالت محوری در سیستم اداری اشاره و اضافه کرد: باید به‌گونه‌ای اقدام کرد تا انتظارات مردم به‌خوبی تحقق پیدا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha