• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402101510547
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه یاسوج:

انتقام سخت شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت

انتقام سخت شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: انتقام سخت رهروان سردار سلیمانی و شهیدان حادثه تروریستی کرمان را خواهیم گرفت.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ یاسوج ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائران حاج قاسم سلیمانی در کرمان طی حادثه تروریستی افزود: ۴۴ کودک و زن بی گناه به چه جرمی در این حادثه تروریستی در خون غلطیدند؟

وی اظهار کرد: دشمن انواع و اقسام فشارها و جنگی‌ها، ترورها و کودتا را بر این ملت تحمیل کرده است و از این مسیر نتوانست به اهداف شوم خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر در جنگ دفاع مقدس آمریکا و استکبار از صدام حمایت نمی‌کردند حکومت صدام با دو عملیات ما سقوط می کرد.

حسینی با بیان اینکه جریان داعش را آمریکا خلق کرده است، تصریح کرد: داعش پیاده نظام آمریکا بود، داعش ساخته و پرداخته آمریکا و جبهه غرب بود و حاشیه امنی برای اسرائیل و ورود آمریکا به منطقه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: اما سردار سلیمانی کمر داعش را شکست، اصل نظام جمهوری اسلامی یک ضربه مهلکی بر پیکر آمریکا و اسرائیل بود که طرح تجزیه کشورهای اسلامی از جمله ایران را داشتند که در این راستا شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ‌عنوان کرد: همه جهان اسلام مدیون حاج قاسم سلیمانی است چرا که مانع اجرای برنامه‌های دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل شده بود.

حسینی تاکید کرد: ما فرزندان عاشورا هستیم، از شهادت نمی‌ترسیم به استقبال مرگ و شهادت می‌رویم. با شهادت حاج قاسم سلیمانی میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی روییده است.

وی با بیان اینکه در مکتب اسلام وقتی کسی کشته می‌شود تازه زنده می‌شود، اظهار کرد: حاج قاسم را به شهادت رساندن تا نباشد اما رویش‌ها رخ داده و حاج قاسم تبدیل به یک مکتب شده است. مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی جهان را در بهت فرو برد.

امام جمعه یاسوج گفت: خواستند رهروان سردار حاج قاسم سلیمانی را بکشند اما اشتباه بزرگی کردند و قطعاً انتقام سخت آنها را خواهیم گرفت، شهیدان ریشه انقلاب اسلامی هستند و هر شهیدی که بر خاک می‌افتد یک ریشه‌ای برای انقلاب اسلامی، اسلام، ولایت فقیه و ارزش‌های الهی است.

حسینی افزود: هرچه ما را بکشید اسلام و انقلاب با شکوه‌تر و با عظمت‌تر خواهد شد.

وی با اشاره به سالروز طرح کشف حجاب رضاخان اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای زن‌های آن برهنه شدند مردان و فرزندان آن فاسد خواهند شد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی‌ها اگر از دستشان بر بیاید این کشور را چهاردستی تقدیم استعمار و دشمنان خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha