• جمعه / ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101510708
  • خبرنگار : 50167

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۱۰۴

معاون وزیر راه و شهرسازی: از ۷۷۰ واحد نوسازی شده در زنجان بهره‌برداری می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی: از ۷۷۰ واحد نوسازی شده در زنجان بهره‌برداری می‌شود

ایسنا/زنجان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: ۷۷۰ واحد نوسازی شده در زنجان با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

محمد آیینی امروز (جمعه ۱۵ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دهمین آیین بهره‌برداری از واحدهای نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در زنجان، اظهار کرد: با احتساب بهره‌برداری از ۷۷۰ واحد نوسازی مسکن در زنجان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ۵۵ هزار و ۷۱ واحد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از آغاز طرح کلید به کلید در زنجان خبر داد و افزود: همزمان با سفر هیئت دولت به استان زنجان طرح کلید به کلید با واگذاری ۴ واحد مسکونی به ۴ خانوار ساکن در محله سکونت‌گاه غیررسمی پرخطر کوی فلسطین زنجان، اجرایی و آغاز می‌شود.

این مسئول در رابطه با تحویل ۴ واحد مسکونی به ۴ خانوار ساکن در سکونت‌گاه پرخطر زنجان، تصریح کرد: با اهتمام مجدانه اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در دولت سیزدهم و تحقق وعده دور اول سفرهای استانی به استان زنجان به ساکنان کوی فلسطین از محلات سکونت‌گاهی پرخطر زنجان، طرح کلید به کلید ویژه نوسازی بافت‌های فرسوده شهری (موضوع بند ث قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کشور) فردا (شنبه ۱۶ دی‌ماه) با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی با تحویل واحدهای نوساز به ۴ خانواده آغاز و اجرایی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از ۷۷۰ واحد نوسازی شده در زنجان بهره‌برداری خواهد شد، گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون بیش از ۲۰۳ هزار واحد در دست نوسازی بوده که بیش از ۱۸۲ هزار از آن در این دولت شروع شده است.

آیینی خاطرنشان کرد: دهمین آیین بهره‌برداری از واحدهای نوسازی مسکن در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha