• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402101610874
  • خبرنگار : 71295

فرماندهی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور:

شهید ستاری از خلاق‌ترین فرماندهان تاریخ است

شهید ستاری از خلاق‌ترین فرماندهان تاریخ است

ایسنا/بوشهر فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور گفت: شهید سرلشکر منصور ستاری نقشی بی‌بدیل در جنگ تحمیلی داشت فرمانده ای ایثارگر و کاردان بود و بنا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان نظامی شهید ستاری یکی از خلاق‌ترین فرماندهان تاریخ است که عملکرد ایشان جاودان ماند.

امیرسرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور در مراسم سالگرد سرلشکر شهید منصور ستاری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع فرماندهان و مسئولین و کارکنان پایور پدافندی این منطقه عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و منصور ستاری از نمونه‌های بارز ایمان، جهاد و شهادت طلبی در راه خدا بودند. شهید ستاری یک نخبه نظامی بود که با ارائه طرح‌ها و برنامه‌ها و اتکا به شایستگی فردی خود توانست خدمات شایان توجهی را عرضه کند و زیرساخت‌های اساسی و به یاد ماندنی مانند جهاد خودکفایی، پروژه اوج، دانشگاه هوایی، دانشکده پرستاری و مرکز پاتولوژی نیروی هوایی و شبکه دیده‌بانی را هم ایجاد کرد و همچنین مفتخر به دریافت بالاترین نشان نظامی از رییس جمهور پاکستان و سایر اقدامات ارزشمند دیگر.

شهید ستاری از خلاق‌ترین فرماندهان تاریخ است


فرمانده منطقه‌ پدافند هوایی جنوب ارتش، با تاکید بر ادامه راه شهید سلیمانی، گفت: دشمن از عنوان شهید سلیمانی بیش ازشخصیت سردار سلیمانی به دلیل گستره راه او و تربیت نیروهایی همانندش هراسان است چرا که امروز هزاران نفر راه را ادامه داده و از منش و مکتب او سرنوشت خود را می‌سازند.

امیر کلهری با بیان اهمیت ویژه شهید ستاری در ارتقاء نیروی پدافند هوایی، خاطرنشان کرد: شهید ستاری علاوه بر ارتقاء توان نیروی هوایی توان پدافند هوایی را با ابتکارات خویش در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی در هشت سال دفاع مقدس در سرنگونی هواپیماهای رژیم بعث صدام چند برابر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، وی ادامه داد: شهید سلیمانی در راه اسلام و جبهه مقاومت تلاش و کوشش بسیاری کرد و در تقابل داعش و سایر دشمنان به همراه سایر همرزمانش افتخارات آفرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha