• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402101611050
  • خبرنگار : 90057

آگهی جذب یک فرمانده ارشد نیروی دریایی برای ارتش انگلیس در رسانه‌های اجتماعی!

آگهی جذب یک فرمانده ارشد نیروی دریایی برای ارتش انگلیس در رسانه‌های اجتماعی!

نیروی دریایی سلطنتی انگلیس مجبور شد در اقدامی که منابع نظامی آن را «کاملا شرم‌آور» توصیف کردند، برای یک پست عالی رتبه، در رسانه‌های اجتماعی درخواست بدهد!

به گزارش ایسنا، فرماندهان نیروی دریایی انگلیس در یک آگهی در ماه دسامبر برای پست «دریاسالار» سالیانه ۱۵۰۰۰۰ پوند در لینکدین پیشنهاد داده‌اند.

بن والاس، وزیر دفاع پیشین انگلیس پیش از این هشدار داده که نیروهای مسلح بریتانیا با بحران استخدام روبرو هستند زیرا نسل Z حاضر به ثبت‌نام و خدمت در ارتش نیست.

به گزارش تایمز، یکی از فرماندهان ارشد سابق زیردریایی‌ها گفت که پیشنهاد این پست «کاملا شرم‌آور» بود و تنها فردی که درخواست کرد یک «دریابان مهندس تسلیحات» فاقد صلاحیت بود.

این پست برای جایگزینی دریاسالار «سایمون آسکوئیث» به عنوان مدیر زیردریایی و مسئول «عملیات نخبگان» و بازدارندگی هسته‌ای کشور بود.

منبع دیگری گفت که این تبلیغ «بی سابقه» بود و به دلیل ناتوانی نیروی دریایی در یافتن نامزد مناسب در داخل صورت گرفت. یکی از کاربران در مورد این آگهی شغلی اظهار داشت: من این کار را انجام خواهم داد - اما آیا این تبلیغ یک کلاهبرداری نیست؟

 یکی دیگر از افسران سابق زیردریایی‌ که ۳۵ سال در نیروی دریایی کار کرده، گفته است: اطلاعات خوبی است، مطمئنم دوستان روسی ما متوجه خواهند شد.

قابل درک است که این پست هنوز پر نشده و نیروی دریایی سلطنتی هنوز متقاضیان را می‌پذیرد. یک سخنگوی نیروی دریایی سلطنتی گفت: نظر دادن قبل از هر انتصابی نامناسب است.

بن والاس، وزیر دفاع سابق انگلیس گفته است: «نیروهای مسلح در سراسر غرب، نه فقط بریتانیا، در سراسر اروپا، آمریکا با چالش جذب نیرو مواجه هستند. نسل Z مانند نسل من به نیروهای مسلح نمی‌پیوندد.»

نیروی دریایی سلطنتی انگلیس مجبور شده دو کشتی جنگی - اچ ام اس وست مینستر و اچ ام اس آرگیل - را از رده خارج کند، زیرا تعداد ملوانان بسیار کمی برای آنها وجود داشت. در ۱۲ ماه منتهی به مارس، ارقام وزارت دفاع نشان می‌دهد که نیروی دریایی با ۲۹۰۰۰ سرباز تمام وقت، بدترین عملکرد را در بین سه نیروی مسلح برای استخدام داشته است. جذب نیروی دریایی و تفنگداران دریایی سلطنتی در مقایسه با سال قبل ۲۲.۱ درصد کاهش یافته است، در حالی که نیروی هوایی سلطنتی تقریباً ۱۷ درصد و ارتش نزدیک به ۱۵ درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha