• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101611256
  • خبرنگار : 50167

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۱۳۳

امام جمعه شهرستان طارم: وجود زیرساخت‌ مناسب سرمایه‌گذار را جذب می‌کند

امام جمعه شهرستان طارم: وجود زیرساخت‌ مناسب سرمایه‌گذار را جذب می‌کند

ایسنا/زنجان امام جمعه شهرستان طارم گفت: مشکل اصلی شهرستان تامین آب شرب و کشاورزی، راه و جاده مناسب و بیمارستان است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری امروز (شنبه ۱۶ دی‌ماه) در سفر وزیر کشور به شهرستان طارم در جمع مردم ضمن محکوم کردن جنایت گروه تروریستی در کرمان و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مردم مشکلات و مطالباتی دارند و در صورتی که به آنها توجه شود بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: مشکل اصلی شهرستان طارم تامین آب شرب و کشاورزی، راه و جاده مناسب و بیمارستان است. آب تولیدی طارم مقدار قابل توجهی است اما نمی‌توانیم آن را ذخیره کنیم.

منصوری با بیان اینکه تامین آب کشاورزی و آب شرب شهرستان طارم از بزرگترین دغدغه‌های مردم است، ادامه داد: باغ‌شهر زیتون طارم یکی از بزرگترین باغ شهرهای زیتون است اما با زیرساخت نامناسب، مشکلات آب و راه با دشواری مواجه است.

وی با بیان اینکه در شهرستان طارم سه ماه تابستان کشاورزان با بحران آب مواجه هستند، یادآور شد: پروژه‌های مربوط به سد در شهرستان طارم همچون سد نیمه‌تمام پاوه‌رود، سد کلوچ و سد جمال‌آباد آب‌بر نیز بخشی از پروژه‌های قابل پیگیری در شهرستان طارم هستند که با بهره‌برداری از آنها مشکلات آب شهرستان طارم قابل حل خواهد بود.

منصوری در ادامه با تاکید بر اینکه شهرستان طارم نیازمند بیمارستان است، عنوان کرد: ارتقاء بیمارستان و اورژانس که در سفر قبلی وزیر بهداشت وعده داده‌ شده بود امیدواریم هر چه سریع‌تر عملی شود. با کمبود امکانات بیماران بدحال را با بالگرد انتقال می‌دهیم که در شرایط نامساعد جوی نیز امکان انتقال نیست.

امام جمعه طارم با بیان اینکه شهرستان طارم از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌ها و بسترهای قابل سرمایه‌گذاری در این شهرستان از آن بی‌بهره هستیم؛ زیرساخت‌های مناسب است که سرمایه‌گذار را به یک منطقه جذب می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha