• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101611322
  • خبرنگار : 50597

سال آینده انجام می شود:

برگزاری مانور ترکیبی پدافند غیرعامل کشور در سایت آب سنگین خنداب

برگزاری مانور ترکیبی پدافند غیرعامل کشور در سایت آب سنگین خنداب

ایسنا/مرکزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: مانور ترکیبی پدافند غیرعامل کشور برای اولین بار به صورت ترکیبی اردیبهشت سال آینده در سایت آب سنگین خنداب برگزار خواهد شد.

علیرضا شهرجردی، شنبه شانزدهم دیماه در همایش "نکوداشت داوطلبین هلال احمر استان مرکزی و بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان" که در سالن همایش‌های بیت حضرت امام (ره) در خمین برگزار شد، با اشاره به اقدامات امدادی جمعیت هلال احمر استان مرکزی در حوادث گذشته، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ثابت کرده که پای تمام اتفاقات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و امداد و نجات استان بوده است.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی جمعیت هلال احمر در هفته‌ فرهنگی بر آستان آفتاب، ادامه داد: در یک سال و نیم اخیر حدود ۴۰ میلیارد تومان منابع سفر ریاست جمهوری به استان جذب شده و بیش از ۹ مورد اقداماتی که سال‌ها معطل مانده بود، کلید خورده و به بهره‌برداری رسید. در جمعیت هلال احمر استان توان انجام همه اقدامات ملی وجود دارد.

وی با اشاره به اقدامات شاخص هلال احمر استان مرکزی در یک سال اخیر، افزود: مانور ترکیبی پدافند غیرعامل کشور برای اولین بار به صورت ترکیبی اردیبهشت سال آینده در سایت آب سنگین خنداب برگزار خواهد شد و همچنین خودروی مجهز ست فرماندهی در ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می رسد.

وی با اشاره به حضور امدادگران هلال احمر استان مرکزی در کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، گفت: امروز داوطلبان جمعیت هلال احمر همان بسیجیان و سربازان ولایت بوده و آماده جانفشانی برای جمهوری اسلامی ایران در تمام حوادث هستند.

حمید کمانکش، فرماندار شهرستان خمین نیز در این مراسم با تشکر از عوامل هلال احمر به جهت خدمت‌رسانی در دو دوره برگزاری فرهنگی بر آستان آفتاب خمین گفت: هلال احمر شهرستان نیازمند کمک‌های زیرساختی برای تکمیل سالن‌ چند منظوره، امکانات خودرویی و نیروی انسانی است، همچنین تقویت خانه‌های هلال نیز می‌تواند موثر باشد.

به گزارش ایسنا، با حضور مدیرکل جمعیت هلال احمر کشور و برخی از معاونین وی، نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، از امدادگران و داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان تجلیل و خانه هلال بیت حضرت امام خمینی(ره) افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha