• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1402101611384
  • خبرنگار : 71628

افشای جزئیاتی درباره ارتباط قاچاقچی جنسی آمریکایی با موساد

افشای جزئیاتی درباره ارتباط قاچاقچی جنسی آمریکایی با موساد
ایهود باراک، اپستین و نتانیاهو

اسناد مربوط به «جفری اپستین»، میلیاردر مجرم در قاچاق جنسی، به دستور قاضی یک دادگاه آمریکایی از حالت محرمانه خارج شده که جزئیاتی را درباره ارتباط او با موساد و چهره‌های مشهور فاش می‌کند.

به گزارش ایسنا، انتشار عمومی سندی ۹۰۰ صفحه‌ای درباره پرونده «جفری اپستین»، سرمایه‌دار آمریکایی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی در سال ۲۰۱۹ در زندان خودکشی کرد، از موضوعات جالبی پرده‌ برداشته است که از جمله می‌توان به جزئیاتی درباره ارتباط اپستین با موساد اشاره کرد.

روزنامه «موراکو ورلد نیوز» در این باره گزارش داد که قاضی دادگاهی در نیویورک حکم خارج شدن اسناد مربوط به پرونده این قاچاقچی جنسی از حالت مهر و موم را صادر کرد که شبهاتی درباره وجود ارتباطی میان موساد با کودک‌آزاری به وجود آورده است. طبق گزارش وبگاه اینترنتی گلوبال ویلج، این افشاگری با ادعاهای «آری بن مناشه» جاسوس پیشین رژیم صهیونیستی مطابقت دارد که در کتابی که در دست انتشار دارد، مطرح کرده، اپستین نیز پیشتر، یک جاسوس این رژیم بوده است.

در کتاب مناشه، همچنین به نام «گیلِین مکسوِل» یک چهره سرشناس انگلیسی و از نزدیک‌ترین افراد به اپستین اشاره شده و گفته شده او نیز با موساد در ارتباط بوده است. وبگاه گلوبال ویلج در این باره می‌نویسد: «بن مناشه ‌می‌گوید آن‌ها باهم یک عملیات "تله جنسی" را پیش می‌بردند و دختران کم‌سن و سال را برای رابطه جنسی به سیاستمداران معرفی می‌کردند و بعد از همین موضوع برای باج‌خواهی از آن‌ها برای سرویس‌های اطلاعاتی اسراییل استفاده می‌کردند.»

افشای جزئیاتی درباره ارتباط قاچاقچی جنسی آمریکایی با موساد
جفری اپستین و گیلین مکسول، ۱۳ ژوئن ۱۹۹۵ در نیویورک

نویسنده این کتاب همچنین فاش می‌کند که اپستین از طریق«رابرت مکسول» پدر گیلین مکسول، یک سرمایه‌دار و غول رسانه‌ای بریتانیایی که خود نیز از عوامل جاسوسی رژیم صهیونیستی بود، به موساد معرفی شد.

دیلی میل نیز جزئیات مشابهی را گزارش و تاکید کرده که اسناد از مهروموم خارج شده باعث پررنگ‌تر شدن شبهات درباره ارتباط اپستین با موساد شده است.

این روزنامه همچنین نوشت که «لارا گلدمن، یکی از دوستان مکسول گفت از نظر او نه‌تنها، رابرت مکسول جاسوس موساد است، بلکه گیلین نیز با او همکاری می‌کرد.»

گیلین مکسول در حال گذراندن دوره محکومیت ۲۰ سال زندان به اتهام هم‌دستی با اپستین در سوء استفاده جنسی از افراد زیر سن قانونی است.

او در ژوئن ۲۰۲۲ به اتهامات متعددی از جمله «نقش او در توطئه سوء استفاده جنسی از چندین دختر زیر سن قانونی به همراه جفری اپستین به مدت یک دهه» به زندان محکوم شد.

در حالی که او رابطه داشتن با یک کودک‌آزار را رد کرده است، در بسیاری از گزارش‌ها در ماه‌های اخیر، جزئیاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد مکسول و اپستین «یک رابطه آشکار عاشقانه» داشته‌اند.

این قاچاقچی جنسی همچنین با برخی افراد مشهور آمریکایی، از جمله کوین اسپیسی و کریس تاکر در ارتباط بوده و به ایلان ماسک هم مشورت داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۶ ۱۶:۴۲

باید از این موضوع چندین و چند مستند سینمایی جذاب ساخته بشه تا دنیا بدونه که نهادهای قدرت دست چجور سیاستمداران و سلبریتی هاییه ....چنین افراد شیاد و جنایتکاری جنایت میکنند بعد آنوقت برخی از نوجوانان و جوانان ما فریب لبخندهای ساختگی این سلبریتی ها را می خورند و دنباله رو آنها شده اند...