• شنبه / ۱۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101611600
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گرگان عنوان کرد

اعلام محرمانه تایید صلاحیت کاندیداها/ پیگیری اخبار انتخابات فقط از مراجع رسمی

اعلام محرمانه تایید صلاحیت کاندیداها/  پیگیری اخبار انتخابات فقط از مراجع رسمی

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گرگان در خصوص هرگونه اظهارنظر در خصوص تأیید صلاحیت، عدم تأیید صلاحیت و عدم احراز نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی هشدار داد و افزود: هموطنان اخبار انتخابات را فقط از رسانه‌ها و مراجع رسمی پیگیری کنند.

اسماعیل نادری عصر شنبه،۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تأییدشدگان و اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها اظهار کرد: فرآیند بررسی صلاحیت‌ها و اعلام نتایج کاملاً محرمانه بوده و طی روزهای ۱۵ و ۱۶ دیماه به صورت محرمانه به داوطلبان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری گرگان ضمن تکذیب هرگونه اظهارنظر در خصوص تأیید صلاحیت و یا رد صلاحیت و عدم احراز داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، ادامه داد: مردم عزیز و شریف شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا، اطلاعیه‌ها و اخبار مربوط به انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را فقط از طریق مراجع رسمی و رسانه‌های معتبر پیگیری کنند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به موعد انتخابات در ۱۱ اسفند ماه سال جاری، تلاش‌ها برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: مردم با افکار و سلایق متفاوت داوطلبین را ارزیابی و تصمیم اتخاذ کرده و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه فرآیند برگزاری انتخابات بر اساس چهار راهبرد مقام معظم رهبری با عناوین «رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری» برگزار می‌شود، تصریح کرد: با هرگونه تخلف در بستر انتخابات، انتشار و اشاعه اخبار دروغ و وقایع خلاف واقع به قصد اضرار به غیر و تشویش اذهان عمومی و هر اقدام برهم زننده نظم و آرامش عمومی، برخورد جدی و پیگرد قانونی صورت می‌پذیرد.

وی اهمیت مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران را ویژه و والا دانست و اضافه کرد: این مجلس محور بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هاست و چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد و پایگاه اساسی نظام و مردم و مایه حضور و مشارکت واقعی مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مظهر اراده ملی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha