• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402101711695
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نجوا، یک زندانی ورزشکار را آزاد کرد

نجوا، یک زندانی ورزشکار را آزاد کرد

ایسنا/اصفهان در نخستین گام خیرخواهانه گروه فرهنگی جهادی نیکوکاران جامعه ورزش ایران در اصفهان، یک مددجوی ورزشکار آزاد شد.

نشست مشترک مسئولین ورزش و جوانان استان اصفهان، مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش، مسئولین اداره کل زندان‌های استان اصفهان و اعضای گروه فرهنگی جهادی نجوا با حضور جمعی از خیران نیک اندیش شنبه شب (شانزدهم دی ماه ۱۴۰۲) برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی اداره کل زندان‌ها برگزار شد، پیرامون جمع آوری کمک‌های نقدی در راستای آزادی مددجویان ورزشکار جرائم غیرنقد بحث و گفتگو شد و در پایان با اعلام آمادگی خیران، مبالغی در این زمینه جمع‌آوری و یک زندانی ورزشکار نیز آزاد شد.

علی احدی، مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در این نشست، اظهار کرد: کمتر قشری داریم که همچون ورزشکاران در میان مردم محبوب باشند. بنیاد نیکوکاری جامعه ورزش ایران با جمعی ۲۰۰ نفره از چهره‌های شاخص ورزشی، قصد دارد در هر شهر اول یک ورزشکار زندانی آزاد کرده و فردا نیز در یک مدرسه در منطقه محروم زینبیه حضور خواهیم یافت.

علیرضا بابائی، مدیرکل سازمان زندان‌ها نیز تصریح کرد: مردم باگذشتی داریم که به تناسب جمعیت بیشترین خیریه‌ها را برپا کرده‌اند و خیریه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف داریم. 

او ادامه داد: کسانی هستند که به‌ خاطر دیه‌های عمد یا مسائل مالی زمان زیادی است که در زندان مانده‌اند. به جرات می‌گویم بیشترین آمار افراد نمازشب‌خوان در زندان اصفهان هستند و انسان‌های خوبی داریم که تنها به دلیل عدم کنترل خشم راهی زندان شده‌اند.

بابایی تاکید کرد: بخش زیادی زندانی عمد داریم که قالبا مورد توجه خیران نیستند، اما باید آرام آرام فرهنگ‌سازی کنیم. 

به گزارش ایسنا، گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی، سفری دو روزه را به اصفهان دارند. سیدهادی طباطبایی سنگربان اسبق تیم ملی و استقلال، ابراهیم شکوری پیشکسوت پرسپولیس و حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال از اعضای این گروه هستند که در سفر به اصفهان با همراهی پیشکسوتان ورزش استان نظیر محرم نویدکیا، قاسم حدادی‌فر، رسول جزینی و علیرضا استکی در برگزاری برنامه‌های گروه نجوا همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha