• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402101711715
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مسئول دفتر شورای نگهبان اردستان:

صلاحیت ۱۱ نامزد برای حوزه انتخابیه اردستان تأیید شد

صلاحیت ۱۱ نامزد برای حوزه انتخابیه اردستان تأیید شد

ایسنا/اصفهان مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان اردستان گفت: ۱۱ نفر برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان اردستان تایید صلاحیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام مهدی رنجبر، روز شنبه، ۱۶ دی‌ماه) در همایش فصلی ناظرین شورای نگهبان در شهرستان اردستان، اظهار کرد: در همایش فصلی بصیرت و ولایت، ناظران شورای نگهبان با هدف بصیرت‌افزایی و نظارت بر حسن اجرای انتخابات با مطالب و قوانین جدید انتخابات پیش رو آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه انتخابات از فرصت‌های بسیار ارزشمند است، افزود: انتخابات در ایران مثل برخی کشورها اجباری نیست و کاملا مردمی برگزار می‌شود، اما رکن مهم است که باید همگان برای برقراری چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات که مورد تاکید رهبر انقلاب است تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، مسئول دفتر شورای نگهبان اردستان گفت: وظیفه ناظرین شورای نگهبان تبلیغ برای مشارکت حداکثری در انتخابات و پیگیری یک انتخابات سالم و با سلامت است.

رنجبر با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان اردستان ابتدا ۳۸ نفر ثبت‌نام کردند گفت: ۱ نفر از ثبت‌نام کنندگان شرایط ثبت‌نام را نداشت، ۶ نفر انصراف دادند، ۱۳ نفر عدم تایید صلاحیت، ۷ نفر عدم احراز صلاحیت و نهایتا ۱۱ نفر توسط هیئت نظارت مرکزی تایید صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: این امکان وجود دارد تا دوم اسفندماه افراد بیشتری تایید صلاحیت و یا از تعداد تایید شده‌ها کمتر شود، بنابراین هم داوطلبان و هم طرفداران‌شان مراقب نحو تبلیغات و فعالیت‌های خود باشند.

مسئول دفتر شورای نگهبان اردستان خاطرنشان کرد: کلیه فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبین و هم طرفدارانشان رصد خواهد شد و تخلفات و تبلیغات زودتر از موعد مقرر به مراجع قضایی گزارش می‌شود و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha