• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101711759
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد

لزوم ترغیب آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

لزوم ترغیب آحاد مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

ایسنا/سمنان استاندار سمنان با اشاره به نقش مهم و محوری انتخابات در بهبود شرایط کشور خواستار ترغیب آحاد مختلف مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات شد.

سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای اداری استان که شامگاه گذشته ۱۶ دی در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات پایان سال، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان لازم است جلسات تبیینی دستگاهی را در جهت تشویق و ترتیب جامعه هدف به شرکت در انتخابات و در نهایت افزایش مشارکت به صورت منظم برگزار کنند.
وی افزود: انتخابات امسال برای نظام جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است و از این رو همه مسئولین باید با تمام توان جهت افزایش مشارکت گام بردارند.
هاشمی تصریح کرد: بنابر تاکید رهبر معظم انقلاب به منظور مشارکت قوی در انتخابات، هر یک از افراد جامعه که با افراد و اقشار مختلفی ارتباط دارند باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب نماید.
استاندار سمنان در ادامه ضمن بیان دستاورد های کسب شده در سطح استان، طی دو سال اخیر گفت: موفقیت ها و کسب رتبه های برتر در سطح کشور حق واقعی مردم دیندار استان سمنان‌ است که شایسته بهترین ها در همه عرصه ها هستند.
هاشمی اضافه کرد: در مقطعی که دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین و همچنین ایجاد نا آرامی و از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی می باشد، لازم است مردم و مسئولین با هوشیاری تمام این دسیسه ها را خنثی کنند.
وی بیان کرد: مدیران کل اجرایی استان، می بایست تمامی مصوبات سفرها و دیدارهای مردمی و قول های داده شده را محقق و به مرحله اجرا برسانند تا از این طریق رضایت مردم متدین استان جلب شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه برگزاری هرچه بهتر انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری بر پایه ۴ راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری و همراه با تحقق مشارکت قوی و حداکثری، وظیفه تمامی مسئولان است ادامه داد: باید دستاوردهای ارزنده به دست آمده و اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم در سطح استان تبیین شود تا مردم به مشارکت در انتخابات ترغیب شوند.
وی عملکرد دولت در استان را امیدبخش ارزیابی کرد و اضافه کرد: استان سمنان در حوزه های کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری و اجرای مطلوب طرح نهضت ملی نیز توانست رتبه های نخست کشوری را به خود اختصاص دهد.
هاشمی در پایان ضمن بیان اینکه استان سمنان با محوریت حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان استان پایلوت وحدت و دارای امنیت پایدار است، گفت: برنامه های دهه مبارک فجر باید با محوریت مردم انجام شود و در آنجا نیز موضوع مشارکت در انتخابات تبیین گردیده تا ان شاءالله با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha