• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101711799
  • خبرنگار : 50652

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان عنوان کرد

مکتب و اندیشه امام(ره) مشق مدام سلیمانی بود

مکتب و اندیشه امام(ره) مشق مدام سلیمانی بود

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن اشاره به خصوصیاتی در سردار سلیمانی چون اخلاص در عمل و دیانت تاکید کرد: شهید سلیمانی کسی بود که در مکتب و اندیشه امام (ره) رشد کرد و از او می‌توان به جد به عنوان شاگرد قبول شده دفاع مقدس یاد کرد.

سردار علی ملک شاهکویی شامگاه ۱۶ دی ماه در مراسم «کنگره شهدای دانشجوی استان» که با حضور جمعی از روسای دانشگاه های استان، اساتید، دانشجویان و فرهیختگان در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد ضمن بیان اینکه شهدای دفاع مقدس بسیار مظلوم بودند، اظهار کرد: آن شهدا با دست خالی مقابل دشمنِ تا بنِ دندان مسلح و تا زمان اسارت یا شهادت جنگیده و تا پای جان مقاومت و ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی دشمن فقط یک بار به صورت رو در رو با ما جنگید، افزود: از سال ۶۷ تا به امروز دشمن  به دلیل عدم توان مقابله با ما دست به راه اندازی جنگ نیابتی زده و از طریق افراد دیگری قصد در به هم زدن امنیت کشور و ملت و همچنین درگیری با ما دارد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به خصوصیاتی از شهید سلیمانی، عنوان کرد: او در کنار عشق به امام و رهبری به سبب علاقه ای که به برادران اهل سنت داشت همیشه به دنبال ایجاد وحدت بین شیعه و سنی نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان اسلام بود.

ملک شاهکویی یکی دیگر از خصوصیات سردار سلیمانی را همیشه در میدان بودن وی ذکر کرد و گفت: او فردی بود که همیشه خودش در وسط میدان حضور داشت و به همین خاطر وقتی به جبهه ها می‌آمد روحیه رزمندگان از صفر به صد و روحیه دشمنان از صد به صفر تغییر می‌کرد.

وی در پایان با بیان شرایط جنگ بعد از انقلاب اسلامی توضیح داد: امام(ره) در جنگ دو راه داشت یا باید تسلیم می شد که این با روحیه امام(ره) سازگار نبود و یا باید مقاومت می کرد که ایشان راه دوم را انتخاب کردند که  نتیجه آن  هم این بود که پدران و مادران فرزندانشان را فوج فوج به جبهه های جنگ حق علیه باطل اعزام می کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha