• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402101711906
  • خبرنگار : 50214

نماینده یزد:

۸۵ درصد از روستاهای یزد زمین چمن دارند

۸۵ درصد از روستاهای یزد زمین چمن دارند

ایسنا/یزد نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به تلاشهای صورت گرفته جهت تامین برخی زیرساختهای ورزشی در این حوزه انتخابیه، از تحمیل هزینه‌های خرید ورزشکاران غیربومی بر استان گلایه کرد و گفت: اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی استعدادهای بومی ملاک بود، می‌توانستیم از ظرفیت آنها بهره‌مند شویم.

«محمدصالح جوکار» در نشست با اعضای هیأت ورزش‌های بومی و محلی شهرستان اشکذر اعلام کرد: بنا داریم در این دوره برای هر محله و هر روستا، یک چمن مصنوعی داشته باشیم که با راه‌اندازی ۱۱ زمین چمن مصنوعی جدید در روستاهای حوزه انتخابیه که در حال تنظیم قرارداد است، ۸۵ درصد روستاها به چمن مصنوعی مجهز می‌شوند.

وی افزود: البته امیدواریم که تا پایان این دوره مجلس، بتوانیم این آمار را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

جوکار با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند در حوزه ورزش و جوانان شهرستان اشکذر، بر شناسایی استعدادها تأکید کرد و گفت: هر فرد در حوزه‌های مختلف ورزشی، استعدادهایی دارد که باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا این استعدادها شکوفا شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، ضمن انتقاد از حضور بازیکن‌های غیربومی در تیم‌های مطرح استان، اظهار کرد: چرا باید هزینه‌های هنگفت خرید بازیکن بر استان تحمیل شود در حالی‌ که استعدادهای بسیار خوبی در استان یزد داریم؟ اگر در نگاه متولیان، رشد و شکوفایی این استعدادها ملاک بود می‌توانستیم از ظرفیت و توانمندی بازیکنان بومی بهره‌مند شویم.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس، جوکار برگزاری اردوها را بهترین بستر برای انجام فعالیت‌های فرهنگی دانست و عنوان کرد: اثر برگزاری اردوها و مسابقات ورزشی بسیار زیاد است و هرچند شاید با برگزاری کلاس‌های متعدد، موفق به انتقال مفاهیم فرهنگی به نسل جوان نباشیم اما یک مربی بهتر می‌تواند در حین برگزاری اردو، مفاهیم و پیام‌های فرهنگی را به جوانان و نوجوانان منتقل کند و این موضوع یکی از نیازهای مهم و حیاتی جامعه ماست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha