• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101712081
  • خبرنگار : 50652

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان عنوان کرد:

اسلامی کردن شهرها یکی از وظایف شهرداری ها

اسلامی کردن شهرها یکی از وظایف شهرداری ها

ایسنا/گلستان سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان ضمن اشاره به وظایف شهرداری‌ها اظهار کرد: یکی از وظایف شهرداری‌ها اسلامی و اخلاقی کردن شهرها است.

مهندس سید محسن حسینی در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان با بیان اینکه اسلامی شدن شهرها در امر به معروف و نهی از منکر می تواند بسیار کمک کننده باشد، عنوان کرد: این موضوع در گردهمایی ماهانه شهرداری ها با حضور دبیر ستاد در میان گذاشته شده و رابطی در این خصوص در شهرداری ها تعیین می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان ‌در این جلسه و در خصوص ابعاد مختلف امر به معروف و نهی از منکر نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: وظیفه این ستاد پیشبرد جامعه به سمت پاکیزه شدن و اعتلای اخلاقی و دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد دیلم با اشاره به وظایف شهرداری ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: یک بخش کار آمر به معروف و نهی از منکر، ادارات وشهرداری ها هستند و باید به گونه ای عمل شود که ادارات و شهرداری ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه در صورت قصور تذکرات لازم باید داده شود، عنوان کرد: بخشی از وظایف ستاد در خصوص عامه مردم است که با انجام تکالیف صحیح چه در ادارات و چه در جامعه و عموم مردم بتوانیم کشوری اسلامی و اخلاقی بسازیم.

به گزارش ایسنا، نظر به اهمیت جهاد تببین جهت و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، امر به معروف یک فریضه فراموش شده است که باید به این امر نگاه و اهتمام جدی تری داشت و به اهمیت آن در جامعه پی برد و تمامی مردم را از این مسئله مهم آگاه کرد.

شهرداری‌ها نیز از جمله مجموعه‌های خدمات رسان هستند که با ارائه خدمت مناسب، به موقع و صادقانه به مردم می‌توانند موجب امیدآفرینی در جامعه و خوشبینی مردم نسبت به مجموعه حاکمیت باشند؛ به عبارتی یکی از وظایف آن این است تا با اقدامات مؤثر، فرهنگ مسئولیت پذیری و عدم بی تفاوتی در جامعه را نهادینه سازی کند.

قانون گذار هم با توجه به ظرفیت‌های شهرداری، در حوزه آموزش، ترویج و عمومی سازی وظایفی را برای این مجموعه معین کرده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha