• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۲۵
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 1402101712355
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا:

مرزبانان آسمان بر تحرکات پیرامونی ایران تسلط دارند

مرزبانان آسمان بر تحرکات پیرامونی ایران تسلط دارند

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیرسرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) کشور با حضور در پدافند هوایی جنوب ارتش ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیرسرتیپ رحیم زاده در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان، اظهار داشت: قابلیت های ویژه سامانه های پهپادی، راداری و موشکی بومی ارتش موجب تسلط دقیق تر مرزبانان آسمان کشورمان به تحرکات پیرامونی ایران شده است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به تجهیز یگان های عملیاتی مناطق و گروه های پدافندی به پهپادهای متعدد با ماموریت های گوناگون، اذعان داشت: تمرکز و اولویت پدافند در توسعه توان پهپادی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۱:۰۰

متخصصان عزیز کشور در زمینه ساخت تجهیزات پدافندی همیشه در حال بروز کردن اونها باشن و به همین امکاناتی که الان داریم بسنده نکنند و به تعداد زیاد تولید و نگهداری آنها در جای امن رو برای روز مبادا ذخیره داشته باشن .با سپاس از نخبگان صنایع دفعایی سپاه و ارتش

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۱:۰۲

چشم قربان هرچی شما دستور بدید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۲۲:۰۰

سلام باید یه پهپاد بسازید از f35سریع تر باشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۸:۲۸

کاش فکر مرزهای طرف افغانستان و پاکستان میکردن که اینطور راحت امکان تردد نباشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۰۱:۵۶

خدا قوت دعای خیر ملت بدرقه راهتان عزیزان خوش قلب از خداند سلامتی برای تمام نیروهای زحمت کش کشورم را دارم. درکمال سربلندی همیشه میهن