• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101712445
  • خبرنگار : 50598

سرپرست ارشاد استان مرکزی:

دشمن با اقدامات تروریستی سعی در کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات دارد

دشمن با اقدامات تروریستی سعی در کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات دارد

ایسنا/مرکزی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در مقطعی از تاریخ هستیم که دشمن تلاش می‌کند مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ کند ولی مردم ایران همواره در صحنه هستند و انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری خواهیم داشت.

حسین محمودی‌فر، ۱۷ دی ماه در مراسم بر آستان آفتاب که در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار شد، ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمنان از اسم شهید قاسم سلیمانی بیشتر از اسم سپهبد قاسم سلیمانی ترس دارند و به همین دلیل دست به اقدامات تروریستی می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه انتقام این عملیات تروریستی گرفته خواهد شد، افزود: پرچمداران استکبار، صهیونیسم و داعش به واسطه کینه‌ای که از سردار و مدافع بزرگ جبهه مقاومت داشتند، زائران ایشان را به شهادت رساندند.

محمودی فر تصریح کرد: شهید سلیمانی با جان‌فشانی‌های رزمندگان مقاومت، تمام امکانات و مقرهای داعش را از بین برد و آنها به همین دلیل به این عملیات کور متوسل شده‌اند و زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رساندند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: شکستی که دشمن در طوفان الاقصی داشت، شکستی بزرگ و غیر قابل ترمیم است و به همین دلیل دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای می‌زند.

حجت الاسلام عبدالهی، استاد حوزه و دانشگاه نیز اظهار کرد: حضرت زهرا(س) شخصیت باعظمتی است که بیش از ۱۳۵ آیه قرآن در شأن ایشان نازل شده است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) پاسبان حریم اهل بیت بوده است افزود: حاج قاسم و شهدای مدافع حرم از پیروان حضرت زهرا(س) بوده و جان خودشان را برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت فدا کردند.

عبدالهی اضافه کرد: شهدای کرمان نشان دادند که پیرو شهدای مدافع حرم هستند و امیدواریم ما نیز مانند آنها مدافع ارزش‌های فاطمی در جامعه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha