• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1402101712461
  • خبرنگار : 71429

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه:

اطلاع‌رسانی صحیح از زندان ها نیازمند تولید روایت است

اطلاع‌رسانی صحیح از زندان ها نیازمند تولید روایت است

کارشناسان روابط عمومی زندان‌های کشور در دوره‌ای آموزشی و سه روزه به میزبانی استان تهران گرد هم آمدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، افتتاحیه دوره آموزشی مسئولین و کارشناسان روابط عمومی ادارات‌کل زندان‌های سراسر کشور از ۱۶ دی‌ماه به مدت سه روز در مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه 7 زندان‌های کشور (تهران) برگزار شد.

* باید به سمت تولید روایت از واقعیت زندانیان و خدمت‌رسانی در زندان‌ها برویم

یارم‌پور، مدیرکل روابط عمومی قوه قضائیه در ابتدای این نشست گفت: در اطلاع‌رسانی از زندان‌ها و درقبال اخبار کذب رسانه‌های معاند، لازم است به سراغ تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای صحیح برای جامعه از واقعیت‌های موجود از زندانیان و زندان‌ها برویم.

مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان زندان‌ها تأکید داشت: در اطلاع‌رسانی درست از زندان‌ها برای افکار عمومی باید نسبت به خدمت‌رسانی درون زندان‌ها، دست به تولید روایت بزنیم. البته سرعت و صحت را با خبررسانی‌مان همراه کنیم.

رستمی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌ها نیز در این نشست گفت: روابط عمومی در سازمان زندان‌ها درقیاس با دیگر ارگان‌ها از اهمیتی دوچندانی برخوردار است چراکه اصلاح‌وتربیت زندانیان با هدف باز اجتماعی سازی آنان قطعا کار سختی است.

وی افزود: روابط عمومی زندان‌ها باید خدمات متعدد و متکثر در زندان‌ها و به مددجویان و خانواده ایشان، را به‌عنوان یک واقعیت به مردم و جامعه منتقل نماید.

رستمی با یادآوری اینکه تمام فعالیت‌های حوزه زندانبانی بنابر تأکید رئیس سازمان زندان‌ها مبتنی بر دانایی‌محوری است، گفت: اطلاع‌رسانی درست، تبیین صحیح و به موقع از خدمات و حتی اتفاقات مراکز اصلاحی و تربیتی در پیشبرد اهداف سازمانی حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ دوره سه روزه کارشناسان روابط عمومی ادارات‌کل زندان‌های کشور از ۱۶ تا ۱۸ دی‌ماه به میزبانی استان تهران درحال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha