• یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101712464
  • خبرنگار : 50176

ارائه خدمات پزشکی به ۵۰۰۰ نفر ساکن در شهرستان چگنی

ارائه خدمات پزشکی به ۵۰۰۰ نفر ساکن در شهرستان چگنی

ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: جامعه هدف ما در دهستان تشکن شهرستان چگنی ۵۰۰۰ نفر بوده که اطلاع رسانی قبلی از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌ها انجام شده است.

مصطفی امیری، ۱۷ دی ماه در حاشیه برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان تشکن دوره چگنی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت جانسوز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهادت جمع زیادی از همشهریان و عزیزانمان در استان کرمان که توسط ایادی داخلی استکبار به شهادت رسیدند ما پنجمین بیمارستان صحرایی و دومین بیمارستان صحرایی بزرگ را در منطقه تشکن شهرستان چگنی برپا کردیم.

وی افزود: هدف اصلی جامعه پزشکی ترویج روحیه ایثار و جهاد و شهادت در بین کادر درمانی که تازه به جمع خدتمگزاران حوزه سلامت کشور اضافه شدند است، چراکه هر آنچه ما داریم از شهدای کادر درمانی داریم که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از همه چیز خود گذشتند و به جبهه‌های جنگ شتافتند و در کنار رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی جدای از اینکه التیام بخش درد و رنج و آلام مصدومان، مجروحان و بیماران آن دوران بودند، دوشادوش رزمندگان اسلام گاهی اوقات تفنگ به دوش می‌گرفتند و در خطوط مقدم جبهه به نبرد با رژیم بعث عراق می‌پرداختند.

امیری بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی جامعه پزشکی در لباس دیگری که لباس خدمت به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین شهرها و روستاها و مناطق عشایری آمده و بدون منت و هیچگونه چشم‌داشت مالی و صرفاً به جهت رضایت حق تعالی کار جدید را در این عرصه شروع کردند که امروز گوشه‌ای از این ایثار و فداکاری حوزه درمان را در بحث خدمت به مردم مناطق محروم را شاهد هستیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری جبهه یک نمایشگاه ایثار بود و الان شما این نمایشگاه آثار رزمندگان اسلام را در بحث خدمت‌رسانی به مناطق محروم توسط کادر درمان فوق تخصص‌ها، متخصصین و رشته‌های پیراپزشکی که از همه چیز خود گذشت کردند و با دعوت بسیج جامعه پزشکی آمدند قدم مثبتی برای مردم بردارند و هم پاسداشتی داشته باشند به جهت اقدامات بزرگ و جهادی که شهید سلیمانی در همه عرصه‌ها جنگ نرم و سخت و گروه‌های جهادی سیدالشهدا و پیشقدم بودند، امروز در خدمت مردم منطقه محروم تشکن و روستاهای اطراف باشند.

وی تصریح کرد: قبلاً غربالگری و آسیب‌شناسی کرده و نیازهای منطقه را شناسایی کرده‌ایم و با توجه به بیماران خاصی در منطقه وجود دارند متخصصین مانند فوق‌تخصص قلب، فوق‌تخصص جراحی سینه، چشم پزشکی، دندانپزشکی با چهار دستگاه یونیت، بینایی سنجی، پوست، زنان و زایمان، اطفال، اورولوژی و ... حضور دارند.

امیری ادامه داد: جامعه هدف ما در دهستان تشکن ۵۰۰۰ نفر است که اطلاع‌رسانی قبلی از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌ها انجام شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha