• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101812498
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد

لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پر شور در اسفندماه

لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پر شور در اسفندماه

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: تسهیل در فراهم سازی زمینه برگزاری هرچه بهتر و پرشور تر انتخابات و تحقق حضور حداکثری در پای صندوق های رای در دستور کار بوده و هنرمندان و فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی نیز در این راستا می توانند نقش آفرینی موثر داشته باشند.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ در نشست تبیینی انتخابات با فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی استان در محل سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری سمنان بر لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پر شور در اسفندماه امسال تاکید و با اشاره به اقدامات استان در حوزه میراث فرهنگی اظهار کرد: افزایش ۶۰۰ درصدی اعتبارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ثبت ۶ کاروانسرای تاریخی استان، آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان، کسب ۳۳ عنوان نشان ملی در حوزه صنایع دستی، انتخاب سمنان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم و رتبه اول کشور در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تنها بخشی از اقدامات و دستاوردهای ارزنده بدست آمده در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان است.

وی افزود: کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری و اجرای مطلوب طرح نهضت ملی و کسب رتبه های نخست و برتر کشوری از دیگر دستاوردهای بدست آمده برای استان سمنان است.

هاشمی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا امنیت و سلامت انتخابات را تامین نموده و همچنین زمینه حضور حداکثری و قوی در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری را برای همگان فراهم کنیم.

استاندار سمنان گفت: فعالان حوزه گردشگری، هنرمندان صنایع دستی، هتلداران و بومگردی ها بواسطه جامعه گسترده مخاطب و گروه ها و جامعه هدف خود، می توانند در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق های رای از طریق تبیین، اطلاع رسانی و نشست های تبیینی نقش آفرینی موثر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha