• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۰۲:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101812509
  • خبرنگار : 50652

معاون جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد

ارائه خدمات به ۷۰ هموطن حادثه دیده گلستان در هفته‌ گذشته

ارائه خدمات به ۷۰ هموطن حادثه دیده گلستان در هفته‌ گذشته

ایسنا/گلستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه هموطنان ما در هر ساعت از شبانه روز و به هنگام بروز حادثه می‌توانند درخواست دریافت خدمات از هلال احمر داشته باشند، گفت: در هفته گذشته به ۷۰ نفر از هموطنان که تحت تاثیر حوادث ۹ تا ۱۶ دی دچار حادثه شده بودند خدمات درمانی ارائه شد.

 رضا حاجیلری شامگاه یکشنبه  ۱۷ دی ماه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به خدمات ارائه شده در هفته گذشته به همشهریان گلستانی، اظهارکرد: در هفته ای که گذشت ۶۷ نیروی عملیاتی هلال احمر استان به ۷۰ حادثه دیده در سطح استان خدمات امدادی ارائه دادند.
وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند، افزود: در مدت یک هفته گذشته نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۵ ماموریت امدادی از جمله  ۱۸ حادثه ترافیکی، یک حادثه در کوهستان، دو حادثه شهری، یک خدمت مناسبتی و دو خدمت حضوری اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به اینکه در صورت نیاز بیماران جهت ادامه مداوا و پیگیری مسیر درمان به مراکز درمانی انتقال پیدا می‌کنند، توضیح داد: ۷۰ نفر تحت تاثیر حوادث ۹ دی تا ۱۶ دی ماه قرار گرفتند که ۵۳ نفر از آنها مصدوم و ۲۵ نفر از مصدومین توسط امدادگران هلال‌احمر به مراکز درمانی استان جهت مداوا انتقال یافتند.

حاجیلری از اعزام دستگاه‌های آمبولانس و خودروهای نجات به محل بروز حادثه خبر داد و گفت: در حوادث هفته پیش ۶۷ نیروی امدادی در قالب ۳۰ تیم عملیاتی از ۲۷ دستگاه آمبولانس و خودروی نجات استفاده کردند.

وی در پایان با توضیح اینکه هموطنان در هر ساعت از شبانه روز و به هنگام بروز حادثه می‌توانند درخواست دریافت خدمات از همکاران ما در جمعیت هلال احمر داشته باشند، عنوان کرد: شماره تلفن ندای امداد ۱۱۲ «مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان» (EOC) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های اضطراری هموطنان در زمان بروز حوادث است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha