• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402101812653
  • خبرنگار : 50038

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان خبر داد

راه‌یابی ۶۳۵ اثر به مرحله داوری جشنواره ابوذر

راه‌یابی ۶۳۵ اثر به مرحله داوری جشنواره ابوذر

ایسنا/همدان مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: از مجموع ۱۲۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و تصمیم هیأت انتخاب اولیه، در مجموع ۶۳۵ اثر به مرحله داوری راه پیدا کردند.

ناصر قوامی‌مشفق با اشاره به اینکه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از دی‌ماه سال ۱۴۰۱ آغاز کرد و تا دی‌ماه سال ۱۴۰۲ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود، اظهار کرد: علاقمندان آثار خود را در قالب‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست ارسال کرده‌اند.

وی به تشریح محورهای این جشنواره پرداخت و مطرح کرد: محورهای نهمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم، رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» بود که علاقمندان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

قوامی‌مشفق با تأکید بر اینکه تیم داوری نهمین جشنواره ابوذر به صورت متمرکز در دبیرخانه کشوری مستقر هستند، خاطرنشان کرد: از جمله شاخص‌هایی که باعث شد هیأت انتخاب برخی از آثار را رد کند، می‌توان به اثری که در خارج از بازه زمانی مقرر منتشر شده باشد، اثری که در رسانه‌های فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی منتشر شده باشد، اثری که با نام مستعار و غیرواقعی منتشر شده باشد، اثری که به صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع و کپی شده از دیگر آثار باشد و اثری که مشخصات درج شده آن در سایت جشنواره با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد، اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان از برگزاری مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی رسانه و همچنین یادبود شهدای خبرنگار غزه با حضور و سخنرانی دکتر صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مسئولان استانی در ۲۱ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، وی گفت: هر ساله از بین اهالی رسانه استان، نفرات برگزیده در سطح کشوری جشنواره حضور دارند که امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزیدگان در سطح کشوری حضور پررنگی داشته باشند و مجدد این افتخار نصیب اهالی رسانه استان همدان شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha