• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402101812753
  • خبرنگار : 71431

حلالیت هادیانفر از مردم و پرسنل راهور/ مرور اقدامات رئیس پیشین پلیس راهور از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲

حلالیت هادیانفر از مردم و پرسنل راهور/ مرور اقدامات رئیس پیشین پلیس راهور از سال ۹۸ تا ۱۴۰۲

رئیس پیشین پلیس راهور فراجا از مردم ایران و همکارانش طلب حلالیت کرد و گفت با تمام توان در پلیس راهور کار کردم و اگر موضوعی بوده که از توان من خارج بوده است، بابت کم‌کاری‌ها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در مراسم تودیع خود و معارفه رئیس جدید پلیس راهور فراجا که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، از همکارانش قدردانی کرد و گفت: افتخار خدمت در نظام اسلامی برای من افتخار و توفیق بزرگی است. همچنین باید تشکر کنم از همکارانم که در شرایط دشوار اقتصادی و ... پای کار بوده و در ۲۹۷ هزار کیلومتر از راه‌ها و ۱۴۴۰ شهر کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های من همواره موضوع تصادفات بود، گفت: خدا شاهد است که اگر در مورد راه یا خودروها حرف زدیم، همه و همه بخاطر این دغدغه بود تا بتوانیم آمار تصادفات و جانباختگان و مصدومان ناشی از آن را کاهش دهیم.

هادیانفر بر ضرورت توجه به معیشت و آینده پرسنل پلیس راهور نیز تاکید کرد و کفت: تلاش کردیم تا این وضعیت را بهبود ببخشیم.

وی با اشاره به حضور پنج ساله‌اش در پلیس راهور، گفت: پنج سال تلاش کردم، آنچه انجام شد، بضاعت ناچیز من بوده و از همه شما بابت کاستی‌ها و آنچه که انجام نداده‌ام طلب حلالیت و بخشش دارم.

هادیانفر افزود: اگر امروز  سالانه ۴۸ میلیارد تردد در ایمنی کامل در کشور انجام شده در نتیجه تلاش ۳۰ هزار نفر از همکاران من در پلیس راهور بوده است.

وی درباره اقدامات عملیاتی و عمرانی پلیس راهور در دوران حضورش در پلیس راهور نیز گفت: کاهش جانباختگان تصادفات  بر اساس شاخص‌های سازمان جهانی بهداشت یعنی بر اساس جمعیت، میزان پیمایش و تعداد خودرو که ما در تمامی این سه شاخص روند کاهشی داشتیم، هرچند که از نظر ما حتی یک کشته هم در تصادفات زیاد است.

وی ارائه سالانه ۱۵۰ میلیون سالانه خدمت ترافیکی، برگزاری شورایعالی حمل و نقل و ترافیک کشور پس از هشت سال وقفه، پرداخت حق‌الزحمه عملیاتی کاهش تصادفات رانندگی، برگزاری قرارگاه کاهش تصادفات رانندگی ، راه‌اندازی سامانه سپهتن نوین بر روی ۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس ، توقف تولید پراید و ۴۰۵ بر اساس تحلیل ۱۰ ساله داده‌ه تصادفات و.... را از جمله دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

هادیانفر از احداث و تکمیل ۲۹۰ ساختمان پلیس راهور و اجرای کروکی الکترونیکی به عنوان بخشی دیگر از اقدامات خود در پلیس راهور یاد کرد و گفت: حذف دفاتر اسناد رسمی از فرآیند خرید و فروش خودرو، ارائه پنجاه درصد کل خدمات پلیس از سوی راهور با ارائه ۷۰ میلیون خدمت، اجرای طرح ترحیص خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی از جمله اقدامات انجام شده در این دوره بود.

رئیس پیشین پلیس راهور فراجا به برخی از اقدامات انجام شده  در پلیس راهور از سال ۱۳۹۸ تا کنون  پرداخت و گفت: بیش از ۳۰ میلیون خدمت در حوزه شماره‌گذاری و بیش از ۱۰۸ میلیون خدمت در حوزه اجرائیات از سال ۱۳۹۸ تاکنون ارائه شده است. آزادسازی بیش از ۳۰ میلیون پلاک، کاهش ۷۵ درصدی مدت زمان ارائه خدمات شماره گذاری، کاهش توقف زمان تبدیل گواهینامه از پایه سه به دو و از پایه دو به یک، اجرای ۱۰۰ پروژه سیستمی، راه‌اندازی مرکز تحلیل داده تصادفات، راه‌اندازی مرکز رصد فضای مجازی، استفاده از ظرفیت پهپادی، اجرای طرح  سرعت متوسط غیرمجاز در جاده‌های اصلی از دیگر اقدامات است.

هادیانفر با اشاره به راه‌اندازی مرکز شماره‌گذاری اینترنتی گفت: اجرای طرح مکانیزه صدور گواهینامه آسان در ۲۸ استان و ۳۳۰ شهرستان، صدور گواهینامه دو زبانه و تعامل با ۷۳ کشورراه‌اندازی سامانه پیامک و ابلاغ پیامکی تخلفات هم در این دوره انجام شد.

وی از چاپ ۴۰۰۰ نسخه کتاب و کتابچه آموزشی، کوچک‌سازی کتاب آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، افزایش حقوق و اعطای تسهیلات، افزایش رضایت مردمی و در عین حال کاهش نارضایتی بر اساس تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ نیز به عنوان دیگر اقدامات خود یاد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۲:۰۵

درودبرشرفت ای بزرگ مرد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۴۳

سلامت باشید برادر

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۲:۱۹

سردار هادیانفر شجاع وشریف به خودروساز ورئیس خودروساز و..گردن کج نکرد برعکس شجاعانه برای امنیت هموطنانش انها را مورد انتقاد قرار داد و ... این بزرگوار قابل احترام است قدرش را بدانیییییییییم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۶:۱۲

واقعا دستت درد نکنه سردار بزرگوار آرزوی عمر طولانی برای شما عاشقتم سید کمال هادیانفر

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۸:۳۴

خدا یار ونگهدارت سردار❤💚❤

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۸:۴۲

خدا روشکر جای شما خالی نماند وبزرگ مرد دیگری (سردار سید تیمور حسینی )بی ادعا وبی نظیر ومردمی وبسیجی واقعی جای شما نشست ...بسیجیان همرزم حاج همت حاجیان مجنون به شما خوش امد میگویند از شما به یک اشاره سردار جان عزیز مایی خدا حفظت کنه مرد....

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۳۳

انشالله سالم و تندرست باشید سردا هادیانفر عزیز خیلی عزیزید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۴۶

سردار عزیز جایگاه تو قلب ملت ایران هست و دوستت داریم و بخصوص ایل قشقایی فارس

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۹:۵۰

اقای هادیان فر گرامی ممنون از تمام تلاشهای که برای با کیفیت کردن خودروهای داخلی . انشا لله تو زندگی موفق باشی

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۲۱:۴۱

خداوند متعال عمر طولانی نصیب شان کند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۲۰:۰۱

سلام کاری برای رانندگان کامیون نکرد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۲۰:۲۷

ای کاش سردار هادیان فر در آینده فرمانده ناجا بشوند ،واقعا به فکر پرسنل زحمتکش ناجا هست.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۲۰:۵۸

جناب هادیان فر کاش همکاران‌تان هم رعایت حق را بیشتر کنند ، اگر مثلا در تصادفی مقصر از همکاران شما بود حق به حق دار برسد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۰:۲۶

مردم راضی باشن.خدا قوت بهت بده.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۵:۴۷

خدا قوت . به امید خدمت شایسته همه ی گارگزاران

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۷:۳۰

با سلام و عرض ادب خدمت سردار عزیز یک خسته نباشید بزرگ را شما از ملت طلب دارید در دوران خدمت خود خاطره ای زیبا بجای گذاشتید و نشان دادید که یک مدیر توانمند چه کارهایی می‌تواند بکند خسته نباشید و درود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۸:۰۲

هر جا میره ان شاالله عاقبت بخیر بشه و ان شاء الله سردار حسینی بیشترین تمرکز را روی همکاران و پرسنل خاطی بزارن چون نکته اصلی و کلیدی که هیچ فرماندهی به آن توجه نداره همینه رشوه و سو استفاده از لباس و موقعیت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۸:۲۹

شما بارها از پلاک نکردن خودروهای ساخت داخل حرف زدین ولی فقط در حد حرف باقی موند امیدوارم روزی برسه این مافیا نابود بشه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۹:۴۷

حلال یعنی چی وقتی بنا حق در یک ساعت کامیونی در دو استان اهواز مشهد با اختلاف زیاد دو قبض جریمه صادر می‌شود وکسی جوابگو نیست در شهر خودم اسد اباد محلی از شهر در روز ساعت ۱۱ که امکان عبور عابر پیاده دشوار است به رئیس گفتم سند تریلر را بنام میزنم د این ساعت ماشین خودت را از محل عبور بده تا چخ رسد به تریلر

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۱۰:۰۸

دست مریزاد سردار آرزوی طول عمر با عزت برای جنابعالی دارم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۱۴:۲۴

همیشه راه خوب بهتر از کار خوب است.سردار هادیانفر راه خدمت گذاری بمردم را منش خود قرار داده بودند و همچون سردار مومنی عزیز راه شرافت و آزادگی را انتخاب و فریاد زدند.درود و هزاران درود بر انسانهای شرافتمند سرزمین ایران.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۰:۵۲

انشاااالله هرکجا که قدم میگذارید خداوند متعال یار یاورتان باشد بزرگ مرد ممنون بخاطر تمام دلسوزی ها تلاشتون برای هرچه بهترشدن نظم تردد مملکتمون بزرگوار دست حق یارت مرد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۴:۳۲

انشالله در هر کجا می‌روند زنده باشن د

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۷:۳۳

امام زمان نگهدارت سردار،میگن حرف رو از دهن خلق خدابشنو،رحمت برشیرمادرشمامردم بزرگوارواقعاحلال زاده اید بسیاربه فکر منافع مردم وپرسنل بودخدامیکرد یک رو فرمانده نیرومیشدخیلی کارهای خوبی کردباج به یک نفرنداد راستگوودرستکاربودشیرمادرش حلالش.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۱۷:۵۴

مرد شایسته ای بود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۲ ۱۶:۰۴

آقای هایانفر فردی مؤمن و متعهد وپرتلاش وفداکاری وفادار به حق و حقوق مردم بود سپاسگزارم جناب هایانفر

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۱۸:۰۰

فرمانده خوب دلاور شجاع و بزرگ مرد بود در کل انسان شریف بود انشاالله همیشه سر بلند و پیروز باشد