• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101812814
  • خبرنگار : 50604

برگزاری همایش مادران قهرمان‌پرور شهرستان گنبدکاووس

برگزاری همایش مادران قهرمان‌پرور شهرستان گنبدکاووس

ایسنا/گلستان همایش مادران قهرمان‌پرور شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی گرزین صبح دوشنبه ۱۸ دی ماه در همایش مادران قهرمان پرور شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: دشمن تمام سرمایه‌گذاری خود را به کار برده تا «زنان» نقش کالای لوکس را ایفا کنند اما مادران قهرمان پرور ما در این زمینه آگاهی دارند.

وی بیان کرد: برخی کشورها اگر چه ثروتمندترین کشورهای مسلمان هستند اما حیاط خلوت آمریکا و انگلیس به شمار ‌می‌روند و برخی دیگر در مشکلات مسلمان‌های دیگر کشورها نقشی ایفا نمی‌کند.

بزرگ ترین نعمت کشور ما وجود مردم بصیر است

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس نیز در این همایش گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر چه ما را بکشند زنده‌تر می‌شویم و این شکوه حضور مادران قهرمان پرور گنبدکاووس نوید این پیروزی را می‌دهد.

وی  پایداری در مسیر انقلاب را  نتیجه زحمات مادرانی دانست که جانانه پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌اند و اضافه کرد: در طول عمر مبارک انقلاب به خاطر نعمت‌های بی‌شمار باید شکرگذار باشیم زیرا یک نعمت وجود مردم بصیر است که همواره در عرصه‌ها که باید حضور داشته باشند در میدان حضور دارند. نعمت دیگر نعمت ولایت و امامت است.

حسینی با اشاره به اینکه بصیرت و آگاهی زنان جامعه‌ ما ضامن شکل‌گیری گام دوم انقلاب است، گفت: دو عامل نمود بیشتری در پیروزی انقلاب اسلامی داشت که عامل اول بصیرت بوده و این بینش مادران قهرمان پرور باعث فخر ملت و در قبل و بعد از انقلاب بی‌بدیل است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس تصریح کرد: عامل دوم صبر و استقامت است که مردم بعد از فتنه‌ها و تحریم و ترورها در میدان حضور دارند و ما که در حلقه میانی قرار داریم در چله دوم انقلاب تمدن نوین اسلامی را باید شکل بدهیم و در این اقدام انقلابی و جهادی نقش مادران قهرمان پرور نقش برجسته‌ای است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha