• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402101812884
  • خبرنگار : 50635

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

زیرساخت آبرسانی ۴۰ هزار مشترک جدید طرح ملی مسکن هرمزگان در دستورکار است

زیرساخت آبرسانی ۴۰ هزار مشترک جدید طرح ملی مسکن هرمزگان در دستورکار است

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: آبفا هرمزگان با هدف تامین آب و جمع‌آوری فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن، اجرای خطوط انتقال، شبکه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب برای ۴۰ هزار مشترک جدید این استان در دستورکار قرار داده است.

عبدالحمید حمزه‌پور امروز (هجدهم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این طرح، با بیان اینکه آمادگی برای سرعت بخشیدن در اجرای زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن داریم، تصریح کرد: آبفا برای تمامی شهرهایی که طرح ملی مسکن در آن شهر، پیش‌بینی و زمین برای اجرای آن واگذار شده، برنامه‌ریزی کرده است که ۴۰ هزار مشترک جدید در ۳۲ سایت از اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی به حجم عملیات اجرایی زیرساخت‌های آب و فاضلاب این طرح اشاره و بیان کرد: در بخش آبرسانی، ۲۷ کیلومتر خط انتقال، ۳۴۴ کیلومتر شبکه توزیع، پنج باب مخزن به ظرفیت ۲۷ هزار مترمکعب و سه ایستگاه پمپاژ اجرا و احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین به حجم عملیات بخش جمع‌آوری فاضلاب این سایت‌ها اشاره کرد و گفت: در این زمینه برای جمع‌آوری فاضلاب ۲۵ هزار مسکونی پیش‌بینی لازم انجام شده است که در همین راستا ۱۳ کیلومتر خط انتقال، ۱۱۵ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب اجرا و عملیات احداث و تکمیل چهار باب تصفیه خانه فاضلاب آغاز خواهد شد.

حمزه‌پور به اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: براساس برآوردهای اولیه اعتباری افزون‌بر ۴۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده که بر اساس اولویت عملیات اجرایی آن آغاز و درحال انجام است.

به گفته وی، براساس پیش‌بینی و تخصیص اعتبار، عمده این زیرساخت‌ها در سال ۱۴۰۳ تکمیل و بخش باقی‌مانده، در سال ۱۴۰۴ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۱۴

صدرصد،همینطور خواهد شد، ایشان یکی از لایق ترین وتواممندترین، مدیران حال حاضر کشورهستند، که قول وعملشان تا الان یکی بوده و خواهد بود. ، انشالله همیشه پایدار و استوار باشند.