• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402101812918
  • خبرنگار : 71431

رئیس پلیس راهور فراجا:

مردم از ترافیک‌های سنگین گله‌مندند/ کار هیجانی نمی‌کنیم

مردم از ترافیک‌های سنگین گله‌مندند/ کار هیجانی نمی‌کنیم

رئیس پلیس راهور فراجا گفت که مردم امروز از ترافیک‌های سنگین و مهم‌تر از آن از بی‌نظمی در ترافیک گله‌مندند و ما باید با اقدامات علمی و غیر هیجانی برای آن چاره کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان  رئیس جدید پلیس راهور که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های نورالرضا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا به رسم ادب از تلاش‌های سردار هادیانفر تشکر می‌کنم و به ایشان خسته نباشید می‌گویم. نظام و کشور باید از تجربه، توان و دوراندیشی سردار هادیانفر استفاده کند.

وی افزود: پیش از آنکه بخواهم به سردار هادیانفر برای سمت جدبد تبریک بگویم یاید به وزارت راه تبریک بگویم بابت حضور ایشان در این دستگاه، ایشان حتما منشا خیر و تحولات بزرگ خواهند بود.

حسینی با بیان اینکه ما حتما اقدامات مفید و موثر سردار هادیانفر را ادامه خواهیم داد، گفت: در طول سال‌های طولانی خدمتم از یک افسر پلیس راه تا مامور تصادفات و ... مشکلات را با تمام وجود لمس کردم و از این رو معتقدم که باید از کارهای هیجانی پرهیز کنیم.

وی افزود: دو اقدام را در همین راستا در دستور کار قرار دادیم یک پیوست اجتماعی  و دیگری طرح توجیهی با هدف تاثیر بر کاهش تصادفات. از این به بعد هر طرحی در راهور اجرا شود باید این دو مولفه را داشته باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا به نقش رسانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: امروز رسانه‌ها در صف جلو و نوک پیکان در حوزه ترافیک نقش آفرینی دارند. از همه رسانه‌ها می‌خواهم که در انتخاب تیترها و محتوای خود دقت کافی را داشته باشند تا خدای نکرده موضوعی به اشتباه و نادرست یا ناقص منتشر نشود.

وی با بیان اینکه مردم امروز از ترافیک‌های سنگین ناراحت هستند و آزار می‌بینند، گفت: مردم بیش از سنگینی ترافیک از بی‌نظمی ترافیک گله‌مندند و ما باید با تمام توان برای نظم به ترافیک اقدام کنیم.

حسینی ادامه داد: ترافیک منظم دو نفع جدی دارد، یک اینکه تا سی درصد کاهش بار ترافیک را خواهیم داشت دو اینکه سبب کاهش تصادف می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۷:۱۸

از دل پرسنل خبر نداری .تصویب سختی کار فراجا چی شد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۴:۲۰

سردار عجب چشمانی داری خدایی خدا حفظت کنه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۱۷:۵۶

لطفا به پرسنل رسیدگی کنید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۰۷:۰۳

سردار حسینی فکر گواهینامه ما افراد معافیت پزشکی داریم بکن اگه نامه اگه دکتر متخصص خودمان بیاوریم دیگر نیازی به کمیسیون پزشکی شما نداشته باشیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۱ ۲۱:۱۰

مردم از سختی ترافیک جنازه میرسن خونه واقعا باید یه فکری برای خیابان های تهران کرد از اون طرف هم ایران خودرو هر روز داره ماشین تولید می‌کنه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۳ ۲۲:۰۹

سلام شما را به خدا سرای ایرانی را به بیرون شه. ببرید سه راه افسریه کشش این حجم ترافیک ندارد بدون مطالعه انجام گرفته مردم منطقه گرفتار شدید راه بندان شدند فروشگاهای به این بزرگی جاش بیرون شهر است نه داخل شهر خواهش می کنیم از پلیس راهور در خواست ما توجه خاص داشته باشند .ممنون یوسفی از افسریه

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۴ ۱۴:۴۹

بی نظمی در رانندگی و عجله و شتاب و رانندگی توام با حرص و عصبانیت مثل ویروس به جان مردم افتاده و در حال گسترش است، لطفا فکری به حال این معظل بشه که واقعا عذاب آوره......