• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402101812981
  • خبرنگار : 50184

 تکمیل ۲ پروژه ملی ورزش کرمانشاه چقدر اعتبار می‌خواهد؟

 تکمیل ۲ پروژه ملی ورزش کرمانشاه چقدر اعتبار می‌خواهد؟

ایسنا/کرمانشاه رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی کرمانشاه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل دو پروژه ملی ورزش کرمانشاه را حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

امین کنجدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت ۱۶ سال از آغاز عملیات اجرایی احداث دو پروژه ملی ورزشی در کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه های سالن شش هزار نفری و استخر قهرمانی دهکده المپیک کرمانشاه به دلیل کمبود اعتبارات طی سالهای گذشته تکمیل نشده‌اند.

وی تصریح کرد: برای پروژه سالن ۶ هزار نفری در مساحت حدود ۸ هزار مترمربع تاکنون ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و در حال حاضر هم حدود ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی کرمانشاه میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: پروژه استخر قهرمانی هم درحال حاضر ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون حدود ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت آن صرف شده است.

به گفته این مسئول، اتمام پروژه استخر قهرمانی نیز به بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در دور اول سفر رئیس جمهوری به استان اعتباراتی به این پروژه‌ها اختصاص یافت، عنوان کرد: در این سفر برای پروژه استخر قهرمانی ۲۸ میلیارد تومان و برای پروژه سالن شش هزار نفری هم حدود ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت که باعث شد این پروژه‌ها درصد کمی پیشرفت داشته باشد.

کنجدی یادآور شد: باتوجه به در پیش بودن دور دوم سفرهای استان رئیس جمهور، در تلاشیم تا در این مرحله از سفر اعتبارات خوبی را برای تکمیل این پروژه ها بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه این دو پروژه ملی هستند، در بودجه سال ۱۴۰۳ هم اعتباراتی برای آنها دیده شده است.

 مجری اجرای پروژه های سالن ۶ هزار نفری و استخر قهرمانی کرمانشاه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور است و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بهره بردار آن خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۱۵:۱۷

با این روند تخصیص اعتبار دهها سال بعد هم این طرحهای بسیار شاخص ورزشی استان تکمیل و به بهره برداری نخواهد شد . سالهاست که پیشرفت اجرایی این طرحها متوقف شده است

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۴۰

محض رضای خدا بعد 15 تا 16 سال پروژه های پالایشگاه آناهیتا و سالن 6 هزارنفری و استخر قهرمانی و کتابخانه مرکزی را افتتاح فرمائید بخدا عیب است ایران با وجود اینهمه ثروت خدادادی لنگ اعتبار برای این پروژه های ملی باشد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۰۶:۱۷

توجه به کردستان وکرمانشاه و مردم شریف الزامی است