• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402101812984
  • خبرنگار : 50649

شهردار: شیراز به کارگاه سازندگی شهری تبدیل شده است

شهردار: شیراز به کارگاه سازندگی شهری تبدیل شده است

ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ ایثار مشغول خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد امید در جامعه هستیم، گفت: امروز شیراز تبدیل به یک کارگاه سازندگی بزرگ شهری شده است.

محمدحسن اسدی امروز، ۱۸ دی‌ماه در آیین تجلیل از مقام مادران شهدای گرانقدر شیراز با بیان اینکه امروز شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت مشغول خدمت‌رسانی به مردم و امیدآفرینی در جامعه است، از اقدامات شبانه‌روزی سخن گفت و افزود: امروز شیراز تبدیل به یک کارگاه سازندگی بزرگ شهری تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: مادران گرانقدر شهدا در فراق  جگرگوشه‌های خود به‌عنوان بزرگترین سرمایه‌های زندگی‌شان ایستادگی کردند و فرهنگ ایثار و مقاومت را متبلور کردند.

 شهردار شیراز با اشاره به رسالت زینبی مادران شهدای کشورمان گفت: مادران شهدا در عمل به رسالت زینبی(س) والاترین جلوه ایثار هستند.

اسدی همچنین با گرامیداشت شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، تصریح  کرد: یاد و نام شهدا همیشه زنده و جاودان هستند.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی بیان کرد: این اقتدار مرهون امامین انقلاب اسلامی و رشادت و جانفشانی شهدای گرانقدر و خانواده شهداست.

شهردار منطقه ۶ شیراز در این مراسم نیز با بیان اینکه مادران شهدا گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد:  مقام والای مادران شهدا که فرزندان گرامی خود را برای دفاع از این مرزوبوم راهی میدان‌های دفاع مقدس کردند، ارج می‌نهیم.

مسعود قادری تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم؛ چراکه مادران شهدا با بصیرت در راه ولایت، صبر و فداکاری خود، فرزندان خود را در رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی یاری داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۲:۵۷

خدا قوت دورود بر شما روز به روز سازندگی در شیراز را لمس میکنم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۰:۵۶

بهتره بگید شیراز به کارگاه خرابکاری تبدیل شده د ماهه یک سرعت گیر به طول ۳۰ متر غیر استاندارد با سنگهای خشن تو آفرینش می سازند که قاتل لاستیک ماشینه هنوزم تموم نشده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۲:۵۹

سلام در زمان آقای پاک فطرت شیراز واقعا در همه جا مثل کارگاه شده بود و پل و .. در حال احداث بود . از بعد ایشان پروژه بزرگ عمرانی بسیار کم دیده ایم.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۳:۴۱

آره درست میگید خصوصا پیاده روها که متعلق به صافکارها نقاشها مکانیک جلوبندی و بقیه کاسبان شده است و محل خوبی برای تردد موتورها با سرعت صدکیلومتر

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۴۳

خیلی به نظر شما برای شیراز کار کردن پس این ترافیک که به وجود میاد براثر زدن پل ها ی غیر استاندارد که درزمان پاک فطرت زده شد هست که الان شیراز این همه ترافیک داره

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۵:۵۳

سلام من فکر کردم منظورشون کارگاههای ساختمان سازی شخصی هست توی هر کوچه وخیابان نخاله ریختن وشده کارگاه ساختمانی و منظر شهری را خراب کرده

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۹ ۱۸:۵۳

لطفا از تبلیغات بروی کاغذهای که جلو درب منازل چسبانده و بسیار شهر و منازل را کثیف و زشت میکند با جریمه و تعهد جلوگیری بفرمایید و بیاید یک سری چیزهارا برای همیشه به صورت اصولی برطرف نماییم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۲۰ ۲۲:۳۴

بفکر شهر صدرا باشید جاده قره پیری که هم برای ساکنین وهم برای بیمارستان پیونداعضا که از سراسر ایران برای پیوند میایند وهمش در مسیر جاده به شیراز هستن کاری کنید و چند ساله که بین شهرداریها بحث هست ومردم گرفتار این مقوله هستن............