• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402101813075
  • خبرنگار : 50107

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

پروژه‌های عمرانی باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد

پروژه‌های عمرانی باید در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تاکید جدی ما این است که پروژه‌های عمرانی براساس برنامه‌ زمان‌بندی و در موعد مقرری که روز کلنگ‌زنی اعلام می‌شود، به بهره‌برداری برسد.

حسن موحدیان امروز ۱۸ دی‌ماه، در صدویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، ضمن محکومیت حمله تروریستی به زائران مزار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در این اقدام وحشیانه بیش از ۹۰ نفر از هموطنان گرانقدرمان، کودکان و زنان معصوم به خاک و خون کشیده شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. تروریست‌ها حتی از دوست‌داران سردار دل‌ها می‌ترسند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان و شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: شهادت راه فلاح و رستگاری برای همه است. دشمنان این مرزوبوم گمان می‌کنند که می‌توانند با چنین اقدامات خبیثانه‌ای مردم را از راه ولایت و انقلاب دور و آن‌ها را نسبت به کشور و نظام و انقلاب، دلسرد کنند اما کج‌فهم و بی‌خرد هستند که از سال‌ها ترور و خون‌ریزی خود درس نمی‌گیرند.

موحدیان افزود: گویا دشمنان ندیده‌اند که با هر قطره خونی که از شهدای ما به زمین ریخته می‌شود، درخت تنومند ایران اسلامی مستحکم‌تر و استوارتر می‌شود. عاملان و آمران حادثه تروریستی کرمان باید به سزای عمل خود برسند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به ۱۶ دی‌ماه، روز شهدای دانشجو و سالروز شهادت سیدحسین علم‌الهدی و همرزمان وی در هویزه، تصریح کرد: این عزیزان در حالی که تجهیزات نظامی در اختیار نداشتند، تا آخرین قطره خون به دفاع از سرزمین ایران اسلامی پرداختند، مظلومانه به شهادت رسیدند و حماسه هویزه را آفریدند.

وی ضمن گرامیداشت ۱۹ دی‌ماه، سالروز قیام خونین مردم قم، گفت: این حرکت باعث شد انقلاب در ۲۲ بهمن به لطف خداوند متعال به پیروزی برسد. علو درجات را برای شهدای این روز از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

موحدیان همچنین با اشاره به ۲۰ دی، سالروز قتل امیرکبیر، بیان کرد: شاخص‌ترین ویژگی شخصیتی امیرکبیر، وطن‌پرستی و استعمارستیزی بود. امیرکبیر شخصیتی آینده‌نگر و تحول‌گرا داشت و با بهره‌گیری از این خصلت‌ها، تصمیم‌های بزرگ و بسیار خوبی برای کشور می‌گرفت. زندگی این انسان وارسته مملو از عبرت‌ها، نکته‌ها و درس‌های حائز اهمیت برای الگوگیری مدیریتی صحیح در سطوح مختلف است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به ۲۲ دی‌ماه، سالروز تشکیل شورای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: شورای انقلاب اسلامی نهادی بود که امام خمینی(ره) برای مدیریت انقلاب در داخل ایران در دی‌ماه ۱۳۵۷ تشکیل داد و تا پیش از تأسیس مجلس، نهاد قانون‌گذار در ایران به شمار می‌آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اتفاقات ارزشمند طی روزهای آتی، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث کلان‌پروژه کمپ ورزشی «شهدای شهرداری» است، عنوان کرد: این پروژه در راستای سیاست‌های کمیسیون ورزش و جوانان مبنی بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در دستورکار شهرداری قرار گرفته است.

موحدیان ادامه داد: تاکید جدی ما این است که پروژه‌های عمرانی از جمله این پروژه براساس برنامه‌ زمان‌بندی و در موعد مقرری که روز کلنگ‌زنی اعلام می‌شود، به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha