• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402101813126
  • خبرنگار : 71457

رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان: تا تجاوزات دشمن متوقف نشده هیچ حرفی با طرف‌های دیگر نداریم

رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان: تا تجاوزات دشمن متوقف نشده هیچ حرفی با طرف‌های دیگر نداریم

رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان تاکید کرد تا زمانی که تجاوزات رژیم صهیونیستی متوقف نشده، حزب‌الله درخصوص مسائلی که مربوط به لبنان باشد، هیچ حرفی با طرف‌های دیگر ندارد.

به گزارش ایسنا، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت حزب‌الله لبنان گفت: ما در حال حاضر شاهد سقوط دشمن اسرائیلی با وجود حمایت بین‌المللی از رژیم آن هستیم، دشمن در مسیر سقوط حرکت می‌کند، به همین دلیل با سردرگمی رفتار می‌کند و دیگر طرحی برای اجرای اهداف ترسیم شده و شفاف ندارد. 

به گزارش النشره، این عضو حزب‌الله لبنان افزود: دشمن در آغاز تجاوزات خود سقف بالایی را برای اهدافش تعیین کرد، اما در تحقق اهدافش ناکام ماند و دستانش از اینکه بتواند با روندی رو به رشد به خواسته‌هایش برسد، فلج ماند. اما به خاطر تجاوزاتش، نتیجه رویارویی با نیروهای مقاومت بر دشمن این گونه تحمیل شد که با شکست مواجه شود و نگران گردد و دچار سرگردانی شود که در کدام مسیر حرکت کند و به همین دلیل دشمن در حال حاضر اقدام به ایجاد رعب و وحشت می‌کند.

محمد رعد خاطرنشان کرد: دشمن اسرائیلی تهدید می‌کند که دامنه جنگ را گسترش می‌دهد و جنگ گسترده‌ای را به راه خواهد انداخت و اگر راه‌های سیاسی برای تحقق اهدافش و ادعاهایش و توهماتش برای کوچاندن مردمان جنوب اثربخش نباشد، به گزینه نظامی متوسل خواهد شد. 

رئیس فراکسیون وفا به مقاومت گفت: ما خواهان گسترش دامنه جنگ نیستیم اما می‌خواهیم تجاوزات متوقف شود و تا قبل از اینکه دشمن تجاوزات خود را متوقف نکند، هیچکس با ما درخصوص هیچ مسئله‌ای که مربوط به لبنان باشد، صحبت نکند. اگر نمی‌توانید بر اسرائیل تحمیل کنید که تجاوزاتش بر غزه را متوقف کند، چرا به نزد ما می‌آیید و چه تضمینی به ما می‌دهید؟!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha