• دوشنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402101813244
  • خبرنگار : 50377

رئیس شورای اسلامی استان مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است

حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است

ایسنا/مازندران رئیس شورای اسلامی مازندران مشارکت در انتخابات را یک اصل مهم در جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم بر اساس فرامین رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رای خواهند آمد و حضور حداکثری در انتخابات خواسته همگانی است.

حمید سام‌دلیری در گفت‌وگو با ایسنا در حاشیه اجلاسیه شورای اسلامی مازندران ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت تنی چند از زائران سردار دلها شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی دشمنان و معاندین در مراسم سالگرد شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیانگر ترس و واهمه آنها از حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها توسط مردم است و برای ایجاد وحشت در بین مردم دست به ترور می‌زنند و غافل از آنکه نمی‌دانند امت اسلامی با شهادت عجین هستند.

رئیس شورای اسلامی مازندران حضور کم رنگ در انتخابات را خواسته دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و یادآورشد: نقش اعضای شوراهای اسلامی در پر شور کردن انتخابات موثر و پررنگ است و از همه اعضای شورای اسلامی استان، شهرستان، شهر، بخش و روستا درخواست می‌شود تا با راه‌اندازی جهاد تبیین، مردم را به نقش مشارکت آگاه سازنند.

سام‌دلیری با بیان اینکه امورات مردمی که از طریق شورای اسلامی استان قابل پیگیری است، به درستی انجام می‌شود، تصریح کرد: هر کمیسیونی در شورای اسلامی استان که به مدیری از دستگاه‌های اجرایی مازندران برای پیگیری مشکلات شهرستان‌ها و مردم نیاز داشته باشد به شورای استان دعوت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون‌ها شورای اسلامی برای سال سوم عمر شورای دوره ششم در مازندران شکل گرفت و با جدیت دنبال می‌شود، بیان کرد: تقویت کمیسیون‌های شورای اسلامی در دستور کار است و اعضای کمیسیون نیز باید به مشکلات اساسی استان ورود کنند تا باری از روی دوش مردم برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی استان مازندران از تجهیز کامل سخت افزاری و نرم افرای شورای اسلامی استان خبر داد و گفت: بنا داریم تا تمامی شوراها از استان تا روستاها تجهیز شوند.

سام دلیری با بیان اینکه اینکه آموزش شوراها جدی گرفته شده و تفاهم نامه با تهران امضا شد و هر شهرستانی اعلام آمادگی بکند آموزش اعضای شورا با هزینه شورای عالی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برای رسمیت کار شوراهای اسلامی و معرفی و شناسایی در ادارات، برای اعضاء به زودی کارت صادر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha