• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402101913406
  • خبرنگار : 50228

صعود نفت امیدیه به لیگ برتر والیبال زنان ایران

آرزوی دیرینه‌ای که محقق شد

آرزوی دیرینه‌ای که محقق شد

ایسنا/خوزستان در حالی که والییال خوزستان سال هاست از داشتن تیم لیگ برتری در بخش مردان و زنان محروم است، تیم نفت امیدیه با نایب قهرمانی در رقابت های دسته اول کشور به لیگ برتر صعود کرد.

مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور روز یکشنبه در تبریز به پاپان رسید و تیم نفت امیدیه پس از چادرملو اردکان به مقام دومی رسید و مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

آخرین حضور دختران خوزستانی در لیگ برتر والیبال به سال های دور بر می گردد به صورتی که در ۱۲ سال اخیر، استان خوزستان نماینده ای در سطح اول والیبال زنان ایران نداشته است. در حالی که حضور دختران خوزستانی در لیگ برتر به یک آرزو تبدیل شده بود، این مهم اکنون توسط تیم نفت امیدیه رقم خورد تا حالا خوزستان هم بتواند با حضور در لیگ برتر روزهای بهتری را در این رشته پیش روی خود ببیند.

تیم نفت امیدیه روز گذشته، ۱۸ دی ماه نیز با استقبال مسئولان استانی از جمله مسئولان باشگاه مناطق نفت خیز جنوب و نایب رییس بانوان هیات والیبال خوزستان وارد فرودگاه اهواز شد.

جمیله قاطع در گفت و گو  با ایسنا، ضمن تبریک صعود نماینده استان خوزستان به لیگ برتر، اظهارکرد: در تمام مراحل حضور و کسب مقام نایب قهرمانی نفت امیدیه در لیگ یک، آقای شاهرخی رییس هیات والیبال استان به صورت مداوم نسبت به همراهی و پیگیری نتایج این باشگاه اهتمام ویژه داشت.

وی با بیان این که خوزستان از داشتن تیم لیگ برتری در بخش زنان محروم بود اما این مهم با همت تیم نفت امیدیه و باشگاه مناطق نفت خیز جنوب رقم خورد، گفت: جا دارد از باشگاه مناطق نفت خیز جنوب قدردانی ویژه داشته باشم و امیدوارم با برنامه ریزی مدون و حضور مقتدرانه این باشگاه در لیگ برتر کشور با استفاده از جذب بازیکنان برتر درون استانی و ملی پوش و نیز پیگیری های هیات والیبال استان جهت همراهی نمودن برای موفقیت دوچندان این باشگاه، شاهد رونق هرچه بیشتر والیبال خوزستان در کشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha