• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101913465
  • خبرنگار : 50039

رئیس حوزه هنری گلستان عنوان کرد

ایجاد جریان طنز فاخر گلستان با رویداد «قلمه»

ایجاد جریان طنز فاخر گلستان با رویداد «قلمه»

ایسنا/گلستان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از انتشار فراخوان سومین رویداد آموزشی طنز «قلمه» ویژه استان خبر داد و افزود: در این رویداد جمعی از استادان و مدرسان نام‌آشنای حوزه طنز به استان‌های مختلف کشور حضور دارند.

سیدحسام بنی‌فاطمه در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح جزئیات برگزاری سومین دوره رویداد آموزشی طنز قلمه در استان گلستان پرداخت و اظهار کرد: طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این دوره روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ بهمن ماه سال جاری توسط «دفتر طنز» حوزه هنری، با همکاری «حوزه هنری گلستان» و «مکتب مهر» برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هماهنگی برای حضور اساتید برجسته ملی در این دوره کیفیت رویداد مذکور را ارتقا بخشیده است، ادامه داد: بنا بر این نیست که رویداد «قلمه» متوقف شود و قطعاً مستمر خواهد بود تا جریان طنز فاخری برای استان ایجاد شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه در این رویداد آموزشی با توجه به علاقه و استعداد شرکت‌کنندگان، کارگاه‌ها و کلاس‌هایی از میان دوره‌های شعر طنز، نثر طنز، داستان طنز، کاریکاتور، استندآپ کمدی، زیست طنزپردازانه، فیلمنامه‌نویسی طنز، بازیگری کمدی و دیگر اشکال و اسلوب هنر زیر نظر استادان شاخص حوزه طنز برگزار می‌شود، افزود: رویداد «قلمه» رویدادی ملی بوده و برای کشف، استعدادیابی، آموزش و رشد علاقه‌مندان به طنز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر دوره این رویداد فاخر به میزبانی یک استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: چهره‌ها و استادان ملی و استانی از جمله هادی مقدم‌دوست، مجید خسروانجم، داوودامیریان، ‌امید مهدی‌نژاد، اسماعیل امینی، رضا ساکی، محسن فراهانی، احمد عربانی، احسان عبدی‌پور و نیلوفر ناظمی نیز قلمه را در این رویدادها همراهی خواهند کرد.

بنی‌فاطمه اهدای کتاب طنز و بسته آموزشی به شرکت‌کنندگان را از دیگر برنامه‌های این کارگاه آموزشی عنوان کرد و گفت: رویداد آموزشی طنز قلمه برای شناخت استعدادهای طنز و معرفی آنان به عرصه‌های مختلف رسانه‌ای و هنری تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره رویداد آموزشی طنز قلمه در شهر یزد برگزار شد. در این رویداد جمعی از استادان و مدرسان نام‌آشنای حوزه طنز به استان‌های مختلف کشور سفر کرده و با برگزاری رویدادهای استعدادیابی، آموزشی و تخصصی، طنزپردازهای حرفه‌ای و متعهد تربیت و به فضای رسانه‌ای کشور معرفی می‌کنند.

ایجاد جریان طنز فاخر گلستان با رویداد «قلمه»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha