• سه‌شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101913546
  • خبرنگار : 50177

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

معرفی چهره‌های شاخص لرستان وظیفه ایسناست

معرفی چهره‌های شاخص لرستان وظیفه ایسناست

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: معرفی چهره‌های شاخص حوزه فناوری و علمی استان وظیفه ایسناست.

دکتر احسان یاوری که به همراه فیروز آزادی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان در دفتر ایسنا حضور یافته بود، با بیان اینکه ما دانشگاهیان، جهاد دانشگاهی را از خودمان می‌دانیم، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با توجه به گستردگی فعالیت‌هایش، کارهای به زمین مانده‌ای را که خیلی از دستگاه‌ها نتوانسته‌اند انجام دهند را به سرانجام می‌رساند.

وی با بیان اینکه این نهاد مولود انقلاب در حوزه‌های رسانه، افکارسنجی، سلول‌های بنیادی، آموزشی و پژوهشی فعالیت‌های شاخصی دارد، گفت: آمار ایسپا دقیق است و این مهم به خاطر روحیه جهادی،کار خوب و دقیق مجموعه جهادگران، جهاد دانشگاهی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار رویان در جهاد دانشگاهی به خاطر روحیه جهادی در کنار همکارانش توانست این اتفاق خاص را رقم بزند و این مایه مباهات برای هر ایرانی است.

یاوری تصریح کرد: چنانچه مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان تقویت، توسعه و بسط داده شود خیلی از کارهای بر زمین مانده را در استان می‌تواند انجام دهد و ما به این مجموعه باور داریم.

وی در خصوص رسانه‌های جهاد دانشگاهی بیان کرد: ضریب تاثیر و نفوذ  ایسنا و ایکنای لرستان در سطح کشور فوق‌العاده است و انتظار می رود این رسانه‌ها در استان و شهرستان‌ها نیز تقویت شوند.

این معاون استانداری لرستان با بیان اینکه ایسنا اخبار علمی و دانشگاهی را به صورت ویژه پوشش دهد، اظهار کرد: هم‌اکنون ده نفر دانشمند که جزو یک درصد دانشمندان جهان محسوب می‌شوند در همین استان و در دانشگاه‌های آیت‌الله بروجردی، لرستان و علوم پزشکی فعالیت دارند.

یاوری تاکید کرد: نیاز است این چهره‌های ارزشمند لرستان و کشور معرفی شوند تا مردم به واسطه این نخبگان احساس هویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در این دیار بستر و زمینه برای تحصیل این افراد فراهم شده تا به مدارج بالای علمی رسیدند و باید از ظرفیت این دانشمندان در راستای تولید و رونق اقتصادی استان بهره برد.

وی تاکید کرد: یکی از کارهای شاخص و ویژه خبرگزاری ایسنا، معرفی قابلیت‌های علمی بالای چهره‌های شاخص حوزه فناوری و علمی لرستان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه هویت‌بخشی در چهره‌سازی است، تصریح کرد: نیاز است در این برهه از زمان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری به مردم اطلاع رسانی شود چراکه هدف رسانه انقلابی امیدوار کردن مردم به آینده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha